< Tilbake til oversikten

Aaaaauuu ... Dette blir bare verre og verre, jo!

bigmum sa for siden:

Nå i helga hadde vi en liten planlagt utskeielseshelg, jeg er så og si i mål med kiloene mine. Jeg har tidligere blitt oppblåst og uggen etter en utskeielse, men i dag må jeg si at jeg har vært SKIKKELIG dårlig! Kvalm, kjempevondt i magen, oppblåst....og egentlig har det vært som en skikkelig BAD hangover! Tåler man disse karbohydratene dårligere og dårligere etterhvert som man holder seg borte fra dem? I utgangspunktet, altså før jeg tenkte på lavkarbo i det hele tatt, så fikk jeg aldri noe vondt av å spise sukker og loff, bare litt luft innimellom.
Er det vanlig å bli sååå dårlig, er sukker og mel virkelig SÅ "skadelig" for oss....? Det er iallefall deilig å spise avokado og pølse igjen :D

Jabba sa for siden:

Etter en utskeielse med PizzaBakeren pizza for en stund siden, fikk jeg så vondt i kjeven / tannfestet at jeg trodde en stund jeg skulle gå gal. Det varte i ei hel uke og jeg som aldri spiser Ibux eller andre smertestillende måtte ta noen doser hver dag. Sskikkelig skummelt!
Jeg tåler sukker bra, men det var noe med den pizzaen som kroppen min overhodet ikke likte....

VSB sa for siden:

Jeg skeiet ut med kaker i konfirmasjon i går ( og da mener jeg kakeRRRR). I dag: Vondt i hodet, ingen matlyst, godtesyk, sliten, uopplagt m.m...

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.