Yrla sa for siden:
Jeg lurer på om det man lærer på studiet er utdatert eller ikke. Noen som vet?
Yrla sa for siden:
Jeg lurer på om det man lærer på studiet er utdatert eller ikke. Noen som vet?
nellie sa for siden:
Hvilket studie?
Finnes vel flere forskjellige slike studier.
Yrla sa for siden:
Jeg vet ikke. Et allment godkjent et ihvertfall. Om du vet hva som er det beste er jeg interessert i å vite det.
Kitt sa for siden:
Atlantis er godkjent både av nav, Lånekassen og fagmiljøet!
lillemeg88 sa for siden:
jeg går på atlantis :D
lifejack sa for siden:
Studiene skal jo holde seg oppdatert på ny forskning, noe jeg har erfaring med at de gjør også, men det betyr jo ikke at det nødvendigvis er lavkarbovennlige;)
Men vil ikke kalle hverken UiO eller Atlantis for utdaterte i hvert fall!
nellie sa for siden:
Har liksom inntrykk av at man ikke lærer så ille mye om "sånn og sånn bør man spise" på disse studiene.. Am I wrong?
Det er vel veldig mye anatomi, fysiologi osv det første året (medisin grunnkurs?) også lærer man vel om hvordan diverse greier virker på kroppen på en nyansert og faktabasert måte.
Ser dissa bloggebertene som studerer ernæringsfysiologi osv alle har veldig forskjellige meninger som er basert på hva de synes funker best på sin kropp, så er vel derfor jeg ikke har noe inntrykk av at hverken det ene (lavkarbo) eller det andre (høykarbo) presses ned over huet på dem.
Kanutten sa for siden:
Kanskje du kan ta kontakt med DENNE dama??? Brødet hun er opphavsdame til er knallgodt!! :sikle:
Yrla sa for siden:
Takk folkens. Atlantis var jeg uvitende om. 3 år er ikke gærent.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.