< Tilbake til oversikten

Frukt Bowle

Daizy sa for siden:

Jeg tenkte å servere en velkomst drink til gjestene mine på lørdag, og da tenkte jeg på frukt-bowle :) . Siden jeg også har litt lyst å drikke av den så tenkte jeg å lage en mest mulig lavkarbo-"frukt"-bowle bestående av:

• Sprite Zero
  • Jordbærsaft (0 kh)
  • Frosne/halvtinte jordbær
  • Og vodka :p
    Hva mer kan jeg ha i??? Er det noen form for juice jeg kan ha i? Tenkte også å skjære fine stjerner av kiwi og ha oppi, så blir det litt 'mer'...
    Er det noen som har gode forslag? Jeg blir takknemlig for alle idéer :)

Daizy sa for siden:

:_oppgitt: Ingen forslag???

Mila sa for siden:

Hva med å presse litt sitron eller lime oppi? ellerno...

Daizy sa for siden:

ja... kan ha limeskiver feks... Det blir jo litt lekkert å se på også! Takk for forslaget :) :blomster:
Enn noen form for juice av et eller annet slag? Hva er minst karber i?? Kan jo ha litt karber i, skal jo deles på ganske så mange personer... men jeg er tom for ideer....

Mila sa for siden:

Kan vel ha litt appelsin også oppi..? og eple? delt i terninger...?

Daizy sa for siden:

Åja.. herregud.. så enkelt egentlig... jeg satt og vridde hodet mitt og kom ikke på noe! :rolleyes: Takk igjen!! Da begynner den 'frukt' bowlen å komme seg... :p

Mila sa for siden:

Bare hyggelig! :) Blir sikkert kjempegod!

guro sa for siden:

litt melon går vell også ann??

Daizy sa for siden:

Er det mye karber i melon? Sånne melonkuler hadde vært litt gøy å ha oppi... Men da må man vel ha 'spesialverktøy'? Uansett karber så kan jeg jo 'sile' melon (og eple) ut fra min(e!!) drinker (jaaa - det blir nok flere enn en :p)
Takk for tipset :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.