Jeg begynte med ketolyse nå på mandag. Samboern er også med og har allerede gått ned 3 kg :eek: Jeg 1,5! :D:D Har prøvd og slanka meg i flere år uten hell. Med eksperthjelp fra ernæringsfysiologer fra Herbalife tilogmed. GIkk ikke ned ett gram.
Men nå ser jeg faktisk at magen min har blitt litt slappere (as in løsere hud) og det som er det beste, jeg har ikke vondt i magen! Jeg har plagdes i hele mitt liv med magen. Akutt diare og mageknip flere ganger i uka :(
I går spiste vi ei svinefiletgryte med 150 gram smør i tilsammen (!) Jeg satt i sofaen og var SÅ forbredt på å få vondt siden jeg alltid får det om jeg spiser mye mat sent. Hvertfall når det bare er fett! Satt nesten klar til å springe på do. Men neida! Jeg kunne faktisk gå ut døra, pigg og opplagt og ingen antydninger til vondt :D
Dette blir nok livsstilen min det gitt :o Ikke så strengt dog, men dette har jo faktisk forandra livet mitt det :D:D
Jeg er sååå glad på dine vegne! Har chrons og har samme opplevelse med lavkarbo, smertene og plagene med magen er nesten ikke tilstede i hverdagen lengre!
Jeg tror det er mange som oppdager at de reagerer uheldig på matvarer med mye stivelse etter å ha gått over til lavkarbokost. Selv har jeg slitt med mye forstoppelse, oppblåsthet, mageknip osv., og er myyye bedre nå som jeg ikke spiser noe særlig stivelse lenger. Synes det virker rart siden fiber (grove kornprodukter osv.) alltid har blitt trukket fram som løsningen for treg fordøyelse :rolleyes: Nå har jeg oppdaget at fordøyelsen min liker fett, protein og moderate mengder stivelse gjennom grønnsaker best :D
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.