< Tilbake til oversikten

Overskrift på tråd ble endret

Klara sa for siden:

Hei,

Jeg startet en tråd jeg kalte: "Eh, så hvordan trener man egentlig?", og kort tid etter ble tittelen endret til: "Så hvordan trener man egentlig?".

Det spiller ingen rolle for meg, for så vidt, men lurer på om det er noen forumregler jeg har oversett, siden overskriften ble endret.

Den som endret skrev ikke noe i tråden om hvorfor, er det ikke vanlig å gjøre her?

:smile:

Photobscura sa for siden:

Nå var det ikke jeg som endret trådtittelen din, men personlig så endrer jeg enormt mange, hele tiden. Vi endrer skrive- gramatikk og punktsettinsfeil, fjerner smileyer i tittelen, endrer titler som ikke gjenspeiler innholdet (f.eks tråder som kun heter "Hjelp!") unødvendig bruk av tankeprikker, punktum, utropstegn, stor/liten bokstav, etc etc.
I tillegg til dette endrer vi også språket/formuleringer i noen trådtitler, enkelt og greit fordi så mye av inneholdet her er søkbart, og sånn sett gir titlene på forumet et ansikt utad.
Skulle vi gått inn i hver tråd og fortalt om endringer hadde det tatt tid, og vi som moderer gjør det på frivillig basis. :)

Klara sa for siden:

Tusen takk for svar!

Skjønner, visste ikke at dere endret så mye (men når jeg tenker over det så er titlene her mye bedre enn det andre forumet jeg er på :D).

:blomster:

Oh, I aim to please! :D (Og, så klart, de andre moderatorne. Men jeg har forstått det sånn at det er jeg som herjer mest i tittelendring. ;))

Kanutten sa for siden:

Hmmm..
Jeg har et par ganger bedt om å få slettet tråder jeg selv har startet og fikk beskjed om at det gikk ikke. Men jeg vet jo at det går for jeg HAR jo fått slettet tråder tildligere.

Høres veldig rart ut, for å slette tråder er gjort i en håndvending.

Tidl. medlem sa for siden:

Har ikke tenkt over dette før, men vil rose dere som gjør om på titlene. Forumet ser veldig oversiktlig og bra ut!

Åh, så godt å høre! Nå ble jeg glad! Det er jo litt sånn "usynlig" arbeid, og i blant må man være litt kreativ også. ;)

Furine sa for siden:

Oooh, eg herjar nok litt også! :ja: Ja, det er greit å halde titlane greie, det gjer det også lettare å leite fram ting seinare. Vi likar orden! :D

Gerd sa for siden:

:ja: :D

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.