Ravna sa for siden:
hvor lang tid tar det før du blir dårlig i magen?
Blir det diare, bare bløtere/hyppigere toalettbesøk, eller bare luft?
Ravna sa for siden:
hvor lang tid tar det før du blir dårlig i magen?
Blir det diare, bare bløtere/hyppigere toalettbesøk, eller bare luft?
TigerTove sa for siden:
For min del, noen timer etter og jada, hele lista ;)
smgj sa for siden:
Samme her... Først Hindenburg - så smellet (og ikke bare en gang) og tja ... skal spare dere for detaljene, men de innebærer grundig vask av toalettet mellom hvert (hyppige) besøk. ;)
Mengde har for meg mye å si. Inntil en halv plate sukkerfritt går ok. Mer bør jeg ikke eksperimentere med.
Ravna sa for siden:
Aha, men da var det ikke det to peanutt butter cupsene jeg spiste på tirsdag ettermiddag som gjorde meg syk i magen i gårkveld/natt...fytti...
Jabba sa for siden:
Jeg får som regel kun luft i magen, men spiser aldri mye sjokolade om gangen....
VSB sa for siden:
For meg kommer reaksjonen morgenen etter.
Supera sa for siden:
Får gass i løpet av kort tid og etter noen timer så tømmes tarmen. Gjerne flere ganger også. Og jeg glemmer ubehaget mellom hver gang... Maltitol er ikke verdt det altså! Det skal ikke mange rutene av sukkerfri sjokolade før jeg blir gasskraftverk. Atkinsbarer derimot går helt fint. Jeg har spist fire stk (en plutselig reise) uten ubehag.
utolmodig sa for siden:
Jeg får ikke noe do-besøk som resultat, men derimot mye romling i magen og luft...
Spiste en hel plate med mørk sjokolade en kveld for en stund siden, da ble jeg steindårlig! Svetten piplet og følte meg helt blæh.. Så den fadesen gjøres ikke igjen.
Tåler mindre og mindre mengder før reaksjon nå. Noen ruter liksom - så buldrer det.. Sukk.:rolleyes:
MissPivotal sa for siden:
Morgenen/ettermiddagen etter! :eek:
Imp sa for siden:
Jeg får bare luft, men det skal ikke mye til før det blir ordentlig ille...så jeg har mistet lysten på det. Men kommer nok til å kjøpe det for å bruke til kaker.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.