Fancy sa for siden:
Er ikke alltid like suksess! Tror jeg har laget noen knekkebrød som blir langt i fra knekkete, å ikke i nærheten brød. :P
Har dere noen gang laget noe oppriktig fiasko på kjøkkenet? Brent noe? Brent selg selv?
Fancy sa for siden:
Er ikke alltid like suksess! Tror jeg har laget noen knekkebrød som blir langt i fra knekkete, å ikke i nærheten brød. :P
Har dere noen gang laget noe oppriktig fiasko på kjøkkenet? Brent noe? Brent selg selv?
Rin sa for siden:
Mange ganger! Men det er ålreit å prøve og feile - heller det enn å aldri lage mat av frykt for å ikke få det til, slik jeg var før. :) Siste store fadese var en uprøvd ostekakeoppskrift vi prøvde å lage til dessert til julemiddagen - den ble ikke vellykket. :p Men verden gikk jo ikke under av den grunn...
Fancy sa for siden:
haha.. jeg visste ikke at jeg var så flink å lage ting som fikk samme konsistens som en kondom! De var til nød spiselig med masse smør, å skinkeost på. :P
Bønna200 sa for siden:
En gang glemte jeg at jeg hadde satt på poteter og oppdaga det ikke før brannvarseren gikk. :rodme: Sånn er det å ha teflonhjerne...
Men ellers så har jeg stort sett klart meg ganske bra. :)
Kanutten sa for siden:
Testing med glutenmel. Nå vet jeg hva sprettballer er laget av!
Fancy sa for siden:
Fiberhusk gjorde det samme..
silje21 sa for siden:
er glad jeg har sluttet å koke spagetti gitt.. klarte nemlig å helle av kokevannet på meg selv engang jeg, via vaskens kant. skulle helle ut vannet, hadde silen i kummen, holdt kjelen over kummen og helte Mot meg.. var litt mer vann enn jeg trodde, så det kom flyvende litt veldig fort og tadaa, et stykk kokt meg
taane sa for siden:
Hehe. Fint å se at det er flere som kan være like klomsete som meg. Bare synd at en fadese under kokkeleringen setter meg ut i flere uker... Men NÅ skal jeg lage taco, det bruker å gå bra :)
smgj sa for siden:
Høh... har prøvd meg på noen gresskarkjeks, jeg... Men det er mer "gresskarformkake i klumper" --- tror ikke kokosmel er det lureste i noe som skal bli tørt, jeg.
Uansett - så smaker de godt, da. Selv om de er soggy.
BenteR sa for siden:
Min karriere på kjøkkenet startet da jeg 7 år gammel skulle være snill og lage middag til far, siden mor var på sykehuset.
Jeg glemte og ha vann i gryten med potetene, og kjørte full varme hele tiden. Brannalarmen gikk, far kom løpende, gryta kunne ikke reddes; det var svidd et to-tre cm tykt lag i bunnen.
Den får jeg enda høre sånn jevnlig:o
Men det skremte meg ikke heldigvis, og siden mannen min er en smart kar har han aldri noensinne klaget på maten uansett om det ble mislykket. Rosen hans har alltid gitt meg lyst til og teste forskjellige nye ting.
Til og med når jeg laget det som blir omtalt som "mislykket flatbrød" spiste han og takket for god mat :eek:
Mitt "mislykkede flatbrød" var mitt forsøk på og lage den perfekte sukkerbrødbunnen lavkarbo. Jeg testet husk og JBKM og synest røren smakte greitt, så grei ut, og satte den til steking.
Ferdigstekt hadde jeg et megaelastisk flatbrød som smakte langt fra slik jeg hadde tenkt.:(
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.