< Tilbake til oversikten

Tidlig krøkes

Nille sa for siden:

Fra bestemors skryte album :o

magdalena sa for siden:

:love: :love: :love: Det er faktisk lurt å begynne tidlig..Det ser jeg nå med min,han er redd for vann,og da særlig i ansiktet.Herlige bilder,Nille!

Aline sa for siden:

:love: for en søtnos!!! :)
:klem:
jeg skulle gjerne ha blitt introdusert vann tidligere :ja: liker ikke å ha hodet under :rolleyes:

Mila sa for siden:

Awwwii så søøøt...:)

sommerfugl sa for siden:

Sååååå herlig!! :love:

Albertine sa for siden:

smelt
Så ut til å trives som fisken i vannet!:)

Anne sa for siden:

Åh... helledussen da. Nudelig:love:

Babysvømming er toppers..
Takk for titten, bestemor:p

Amica sa for siden:

Nei gud så søt et barnebarn da, Nille!! :klem:

Fedonisten sa for siden:

Åååååååååååååååååååååååååååååå...... :love: ..........hormonene mine...... :lol:
[color=green][/color]
Deilig deilig unge!!
[color=green][/color]
sukker med salig smil om munnen

Daizy sa for siden:

Helledussen!!! :love:

mofe sa for siden:

Sååå grom!! :ja: :ja: :ja:

kjenne at det river i eggstokkene :p

pysa sa for siden:

Wow så flink! Også så nydelig!

( gikk ikke så bra med vår eldste gutt da han gikk på babysvømming....etter 4 gangen begynte han å trekke inn vann i steden for å holde pusten... det var ikke moro)

cathrine sa for siden:

Skjønner godt at du er stolt over denne,ja....:)

Helt nydelig!!

Nille sa for siden:

Tusen takk for koselige kommentarer alle sammen, -det varmer et bestemorhjerte :love:

Er skikkelig stolt over lille prinsessan da vet dere. I går fikk jeg telefon fra sønn, med henne på høytalende telefon. Da jeg snakket til henne lo hun høyt og lenge og pludret i vei. Hadde nesten e liten samtale gående vi.... :love: smelt

Amica sa for siden:

Ååååh...:love: så koooselig da..Er dem langt unna? Må være fantastisk å bli bestemor da..! Å se at sine egne barn får et ordentlig liv også...Se dem lykkelig, og lykkelige som foreldre, og den gleden det gir..

Kooselig med bilder, Nille!

luringen sa for siden:

sånn bilde har vi av prinsen også! Så kult at du fikk lagt ut bildet nå da...la du det inn fra feks fotoknudesen som da?? Har træla med det jeg assa (løpeinnpåsidamiprøverpånytt)

Og du: hun er jo knalldeilig da? Nyyydelig lita frøken smelt

Nille sa for siden:

Hei igjen jenter ! :D

Prinsessen bor heldigvis i samme by som meg - vi treffes ganske ofte. Men jeg har med vilje valgt å ikke mase på dem og renne dørene ned. Prinsessens mormor er der VELDIG ofte og det er nok litt slitsomt. Vi snakker ofte sammen på telefonen da.... :love:

Det som er så deilig er å se hvordan sønn & samboer takler dette med å bli foreldre. De er såååå flinke. Hun er jo utdannet førskolelærer og er pedagogisk leder i barnehage....så erfaring med barn har hun. Men det er noe annet med dine egne tror jeg. De har fått masse skryt på helsekontroller om at de virker så veldig trygge som foreldre. Treneren på babysvømmingen skrøt også av hvor trygg lille Ella er. Det er en fryd å se henne vokse opp :)

Bildet fikk jeg på mail av sønnen min. Tror han har scannet det fra en video.... Han jobber i datafirma og kan dette her.... Jeg bare lagrer og klipper & limer jeg ! Har lagt alle bildene mine inn i "galleriet" mitt på www.lowcarber.ca .

Takk for alle tilbakemeldinger :D

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.