< Tilbake til oversikten

Nesten ferdig...hva nå??

luringen sa for siden:

Gode forslag til hva jeg pent & rolig skal innføre i kostholdet mitt (Lindberg med en dæsj Atkins) for å stabilisere vekta fremover mottas med takk! Nå regner jeg meg snart som ferdig slanka, og vil IKKE gå opp igjen!!

Nille sa for siden:

Nåååå vettu, nåååå er cluet å venne kroppen din til litt mer karber igjen - uten at den får sjokk. Det kan hende vektane din vil gå litt mer ned, men etterhvert som du legger til vil den stabilisere seg ganske fort. Da finner du ut hva/hvor mye du kan spise uten å legge på deg. Og DET ser du, DET er der viktigste av alt.

Mitt forslag er at du legger til 5-10 gram karber pr uke. Og da er det innmari lurt å bruke Atkins sin "vedvarende" stige som mal. Den er basert på antall karber + GI belastning og er en flott måte å innføre matvarer på uten at kroppen får sjokk. Du kan godt hoppe over trinn - det er ikke alle som orker mer grønt, eller mer ost etc etc. Og når du har tilbakeført alt - VIPS så er du på Lindberg kost !
Her er linken !!
Vedvarendestigen - tilbakeføring av matvarer

Lykke til videre ! Du har vørt kjempeflink ! :D

Amica sa for siden:

Luringen, gratulerer med mål så nært!! Lykke til videre :klem:

Det var godt å se noen andre som lurte på aaaakkurat det samme som meg :D Nå kan jeg også begynne å planlegge litt framover.

Takk for godt svar, Nille :)

luringen sa for siden:

hva de ikke har tenkt på/svart på her inne ...imponeeert!

Flotte greier! Tok litt uke 5 på forskudd og ett glass vin idag jeg...:p

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.