karblover sa for siden:
Vet dere hvor mye fett dere kan spise iløpet av dagen? Eller tar dere det på "måfå"?
karblover sa for siden:
Vet dere hvor mye fett dere kan spise iløpet av dagen? Eller tar dere det på "måfå"?
Kitt sa for siden:
Måfå? her er da ingenting på måfå?;)
Vet du, det kommer nok helt an på hvor mange karber man spiser, hvor mye proteiner man vil ha og om man gidder å telle!
Noen teller alt!:eek: De aller fleste holder øye med karber og proteiner for så å fylle på med fett til det butter og noen teller/tenker kun på karbene!
Optimal fordeling på LCHF/ketolyse sies å være 75%fett, 20% proteiner og 5%karber. Noen følger det slavisk, andre er ikke fullt så nøye!:)
En klok dame(Guru- Gerd:love:) sa en gang: når du tror du har fått i deg nok fett, ta litt til!:D
Nerthus sa for siden:
Gerd :love:
Marina sa for siden:
Må vel innrømme at for meg har det blitt litt på måfå :p Men jeg spiser mye fett, ja. Prøvde meg litt frem i starten. Spiser jeg ikke nok blir jeg fortere sulten, spiser jeg for mye blir jeg kvalm... (Det siste har forsåvidt bare skjedd en gang, og da spiste jeg omtrent bare fett hele dagen)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.