FrkMarge sa for siden:
Tittelen sier vel alt?
Hva mer kan jeg bruke den til?
Kjøpte den fordi jeg ikke husket om det var persillerot eller sellerirot som kunne brukes istedenfor poteter. Det var IKKE persilleroten!:p
FrkMarge sa for siden:
Tittelen sier vel alt?
Hva mer kan jeg bruke den til?
Kjøpte den fordi jeg ikke husket om det var persillerot eller sellerirot som kunne brukes istedenfor poteter. Det var IKKE persilleroten!:p
Carisma sa for siden:
Bland den med sellerirot i mosen. :sikle:
Kitt sa for siden:
I dag laget jeg ovnsbakte grønnsaker til middagen, og da var resten av persilleroten i små biter med sammen med sellerirot, tre farger paprika, hvitløk, rødløk, gul løk, blomkål, broccoli, purre, vårløk ( og fordi vi skulle ha gjester, litt gulrot og kålrot)...........
Skjærer alt i passe biter etter smak og behag, blander alt sammen med rapsolje tilsatt masse krydder og heller over i en ildfast form. Steker ved 225-250grader i 25 + 20 min. Etter 25 min blander jeg godt slik at det som var på toppen kommer lengre ned, krydrer gjerne litt til om det bare er familien som skal ha og steker i 20 min til!
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.