< Tilbake til oversikten

Hypnose for søtsug?

mym sa for siden:

Nå har jeg prøvd lavkarbo en god stund gått opp og ned. merker mangen fordeler med detn men søtsuger forsvinner ikke. men nå har hørt diverse om hypnose eller soneterapi for å bli kvitt søtsuget. Selv om jeg klare holde meg unna snopet og brus for en lang periode har jeg konstant lyst på noe søtt. Noen av dere som har erfaring med slik "behandlig" er det verdt å prøve eller bortkastet penger?

smgj sa for siden:

Har ikke forsøkt, har hørt det skal ha en virkning for en del... men vil bare tipse om krom-tilskudd mot søtsug. :)

Carisma sa for siden:

Spiser du nok fett? Bruker du mye kunstig søtning?

mym sa for siden:

ja, spiser nok fett :) og da blir et jo enda verre om jeg faller i fellen for det søte :P Men selv for fettet har jeg et enormt drag mot søtt, bruker ikke kunstig søtning, om jeg bruker noe er det enten stevia eller sukrin. Derfor jeg lurte på om noen hadde prøvd seg på hypnose ting. Lest om folk som er førnøyd og de som ikke er fornøyd. Sitter nok ganske psykis dette med søtt hos meg..

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.