Er det mulig å legge på seg 2,8 kg av en utskeielse på 4 vårruller og litt pommes frites??
Jeg var ute på fest på lørdag, drakk meg goood og full. Veide meg dagen derpå og vekta viste 82,8 kg. Jeg skeia ut sndagen med 3 never paprika potetgull, omtrent 100 g pommes og 4,5 vårruller. Og i går viste da vekta 85,6:eek:
Jeg dro på spinning i går og jeg drakk myyye vann (det gjorde jeg på sønda også) og i dagtidlig veide jeg 83,9, 1,1 kg opp fra søndagen...
Sånn reagerer jeg på alkoholen i seg selv, så det er fult mulig når du har skeiet ut med div andre salte karbohydrat bomber også, selv om det var små mengder...Er noe dritt, men kan væra greit å ikke veie seg før 3-4 dager etter en tur på byn :o
God og full betyr at du også ble svært dehydrert, så vekten neste dag er ikke reell i det hele tatt! :p
Og etter å ha vært dehydrert fylte du på med masse væske så den vekten ble jo heller ikke riktig!:eek:
Vent heller 5-7 dager og se hva som har skjedd med vekten den siste uken. Mye mer til å stole på enn opp og ned pga alkohol, dehydrering og trening!:)
Jeg gjorde ikke det sist skjønner du.. Da gikk jeg ned 800g i stedet.. (og det fortsatte nedover også, så det kunne ikke bare vært dehydrering heller) Derfor fikk jeg litt hakeslipp nå kan du si:)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.