< Tilbake til oversikten

Er det nødvendig med ketolysetablettene?

lårannediskon sa for siden:

Jeg og typen skal begynne med ketolyse nå til mandag. Er det nødvendig med alle de tablettene? Er det ikke bare vitaminer i de?

Kitt sa for siden:

Dette sier dr. Torkil selv om saken:

Inneholder vitaminer og mineraler som er viktige for kropp og forbrenning rett og slett! Magnesium kan forhindre leggkrampene mange sliter med på natten og hjertebanken noen opplever!

sistegang sa for siden:

Både jeg og gemalen får kramper i leggene hvis vi glemmer tablettene. (lite smart å dra på hyttetur uten:o) Så jeg tror de er viktige

smgj sa for siden:

"Nødvendig" - neppe. Men vil et tilpasset tilskudd av vitaminer og mineraler gjøre det lettere å gå over til et såpass krevende kosthold? Da er svaret "med stor sannsynlighet". :)

Noenkiloformye sa for siden:

Jeg bruker vanlige multivitaminer, ketolyse magneisum, folsyre + trankapsler, men vurderer å kjøpe inn selen og krom for å erstatte ,ultivitaminene. Problemet er bare at jeg har like god hukommelse som en gulrot, så jeg tviler sterkt på at jeg faktisk vil huske å ta tablettene. I alle fall til forskjellige tider.
Kan man kjøpe kun selen tablettene som erstatning for multivitaminene?

Bestemamma sa for siden:

Sett mobilen på ringing på de forskjellige tidspunktene da...det gjør jeg innimellom.....:D

Noenkiloformye sa for siden:

Jo men atte...... jeg har ingen god unnskyldning, jeg bare setter den på snooze fordi jeg holder på med noe eller bare avslutter den og skal se på den snart og plutselig var snart forbi :o

Gerd sa for siden:

Det er bare å gjøre det om igjen og om igjen. Dette er jo, på lik linje med andre "nye" ting, en vane som må innarbeides :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.