< Tilbake til oversikten

Hvor mye karbohydrater er det i krydder fra Santa Maria Chicken & Steak

Kitt sa for siden:

Dersom det som står der stemmer og de ikke har sneket inn noe sukker, er det vel bare bittelitt karber i løken og dermed ingen karber å snakke om totalt sett!:)

Sorella sa for siden:

Flott!!!!
Har squashen på tørking, ikveld blir det fest!!

Sanney sa for siden:

men hvor mye krydder bruker du? er ikke mange turn jeg bruker av de krydderne i maten jeg lager... veier knapt et par gram.

Moogie sa for siden:

Jeg har denne boksen hjemme og i følge innholdesfortegnelse ser jeg ikke noe som helst som kan minne om sukker så da skal det jo bare være krydder iden. Men etter det jeg har oppdaget så bruker SM veldig mye dextrose (en type sukker) i alle sine krydderbalndinger (sånne i poser) og som oftest så ligger innholde av den på ca 50-52% prosent. Men ut av det jeg klarte å se i boksen skal det jo bare være tørka krydder i den... Kanskje den sia referer til en poseblanding? Ikke veit jeg... men det innholdesfortegnelse stemmer jo ikke med beskrivelsen fra den andre sia.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.