< Tilbake til oversikten

Purely Greens - Hva er det egentlig godt for?

Cyan sa for siden:

Etter å ha lest (her inne?) at Purely Greens kunne regulere magen, spontankjøpte jeg et glass sist jeg var på helsekosten. Og riktig nok, magen min har blitt en drøm etter å ha tatt det i 3 dager :D Men hvilke andre ting er det Purely Greens (og andre grønne pulver) skal kunne hjelpe mot/for? Og er det meningen at man skal ta det hele tiden eller er det ment å tas bare for en periode?

Innholdet i Purely Greens er forøvrig følgende:
Byggress-saft (Hordeum vulgare) 24%
Havregress-saft (Avena sativa) 24%
Kamutgress-saft (Triticum turanicum) 24 %
Alfalfa-saft (Medicago sativa) 23%
Spirulina alger (Spirulina platensis) 5%

Cyan sa for siden:

Ingen altså?

Jeg fant dette i en blogg der ute på verdensveven :p Det ser ut som om jeg har gjort et godt valg for både kolestrolet mitt (som var i høyeste laget ved forrige måling), diabetesen og blodtrykket mitt som alltid har vært forhøyet og betennelser som jeg stadig vekk får i rygg og nakke. Det kan jo bli spennende å se om det har hatt noen effekt ved neste legesjekk, dog vil det jo være vanskelig å vite om det er kostholdet, økt aktivitetsnivå eller Purely Greens som gir evt. fine verdier :rolleyes: Uansett er det ikke avskrekkende pris på dette pulveret, og det har så positiv effekt på magen at jeg kommer til å fortsette med det :ja:

lucifine sa for siden:

Hvordan er smaken på dette?

Cyan sa for siden:

Det smaker ikke så mye, det smaker i grunn bare grønt :)

j88 sa for siden:

Jeg har brukt det i flere år, og jeg merker det på energien, jeg trenger mindre søvn, og hud å hår ser bedre ut(slet veldig med urenhud i ansiktet).

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.