Mammarosa sa for siden:
Hvordan kan man vite om man er i ketose om man ikke bruker sticks? Ligger på maks 30 karbs om dagen.
Mammarosa sa for siden:
Hvordan kan man vite om man er i ketose om man ikke bruker sticks? Ligger på maks 30 karbs om dagen.
Gerd sa for siden:
Dårlig ånde, varm i kroppen, energisk. Det er noe man kan oppleve.
Noen merker ingenting.
Mammarosa sa for siden:
Takk for svar, selv om det ikke passer helt inn :knegg:
Gerd sa for siden:
Passer inn??? :confused:
Mammarosa sa for siden:
Og nå ser jeg spørsmålet er stilt for ikke lenge siden litt lengre nedpå siden ;)
Mammarosa sa for siden:
Ikke merkbar dårlig ånde, trener 4-5 ganger i uken uten at jeg føler meg noe særlig energisk. Varm i kroppen er kanskje det eneste jeg er om dagen ;)
Gerd sa for siden:
Oki. Men som jeg skriver: kan. Ikke alle merker noe, noen merker litt andre har allt.... Veldig individuelt :)
Slitsomt med trening,at man ikke orker like mye som før, kan også være et symptom :ja:
Mammarosa sa for siden:
Takker for svar til tross for dårlig leting fra min side. Kan jeg skylde på grå stær på ett øye??? Tihi..
Ja, orken er liksom ikke helt der og jeg svetter som besatt til tross for at jeg er ganske godt trent. Jeg er veldig varm om dagen, og jeg er som regel en frysepinn.
smgj sa for siden:
Jaja - da får du trøste deg med at forbrenninga iallfall er igang. ;) Så kommer nok bedre form etter hvert.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.