< Tilbake til oversikten

Diett.no

maysa sa for siden:

kan noen hjelpe meg og få lagt inn basilikum og oregano på diett. no jeg får det ikke til arg.

lucifine sa for siden:

Jeg brukte bare amerikanske varer.

maysa sa for siden:

hvor finner vi amrikanske varer da....og hvordan får man med hvor mye karber,fett osv som er med i oppskrften man lager

lucifine sa for siden:

når du taster ordet "oregano" så popper opp den lille forslagsvinduet.. Helt i bunnen står det "xxx varer funnet blant amerikanske varer" så klikket jeg der og alle de amerikanske forslagene poppet opp.

lucifine sa for siden:

du kan også legge til egne oppskrifter, bare se helt i toppen på siden. Der står det mine måltider, mine mål, oppskrifter osv.. Klikk på oppskrifter så legger du den inn. Da blir alt regnet ut for deg.

lucifine sa for siden:

Dersom du skal ha inn en matvare så skriver du navnet og når det ikke kommer opp forslag kan du trykke på "definer ny matvare" i vinduet som popper opp. Da må du nesten ha noe å se etter og da skriver du inn verdiene som står bakpå produktet inn i den oversikten som da kommer opp.

maysa sa for siden:

jeg la inn oppskrift men så ikke at det kom ut noen utregning den ble sendt til bekreftele ...kansje det kommer etterpå? det kom opp i prosennt men ikke i gram
jeg prøvde og legge inn både oregano og basilikum, egen definert vare men det gikk ikke nå husker jeg ikke hva det stod

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.