Jeg tenkte å bestille noe fra drlindbergs.no siden det er sååå dyrt hos Atkins (dyrt med frakta osv, gjøre det når jeg ikke er student :D ).
Men jeg ser på noen av sjokolade tingene, så står det: ( DETTE er den jeg har sett på)
"Næringsinnhold pr (100 g)
1586kJ, 379 Kcal, 5,7 g protein, 14 g karbohydrat (hvorav 0,3 g sukker og 46,5 g polyoler), Fett 25,9 g (hvorav 14,8 g mettet), fiber 1,6 g, sodium 0,2 g."
Er det da 14 gram karbiser, om ikke hva skal trekkes fra, eller legges til? Skjønner ikke åssen dem kan få 46.5 g ut av 14 gram jeg da..Derfor jeg spør. Nå er jo ikke den aktuell å kjøpe uansett, men hva gjør man med polyolene??
Skjønner forøvrig ikke hvorfor det reklameres for at den er sukkerfri når den inneholder sukker..menmen..
Iiiik...Men DET kan da ikke Fedon sitte å skryta av på hjemmesida si vel? Huff, nei, hopper galant over å kjøpe det, holde meg til det jeg veit er sukker- og karbofritt :D (lakrisen f.eks.). Takk for svar! :):)
ikke skjønne Fedon bruker tydeligvis ikke samme merking som Atkins...Hehe,jeg er håpløs. Og hvorfor reklameres det for at det er sukkerfritt om det er sukker i? Hehe..Huff..
Så, Aline, det er 0.3 gram sukker, og ingen karbiser? Eller 14 gram karbiser, og av dem..noen rare tall som er sukkeralkoholer? Eller baare tuller jeg her? :rodme:
Hvis det er Russel Stover Toffee Squares det er snakk om her, så hadde jeg en pakke av dem, og de inneholder netto 0.5 karber pr sjokolade. Den smaker akkurat som Dajm og anbefales !! Stykkene er på størrelse med After Eight - litt tjukkere.
Det er trykkfeil hos Lindberg - husker ikke nøyaktige tall, men jeg vet 100% sikkert at polyolene skal trekkes fra. Jeg fikk dem fra England og da var det regnet ut på pakka at det var 0.5 gram netto karber pr sjokolade - HELT SANT !! :D
ÅÅh, ja, så sendte jeg inn bestilling for...3 minutter siden?! Hehehehe..SÅ plagsomt..Kanskje om jeg sender en email, så kan jeg få dem med alikavel?
Takk for tipset, Nille! Ja, der var noe nytt fra USA det der..Så det var DET folk mente med Daim, leste i en annen tråd at dem visstnok skulle selge noe som lignet Daim på butikken, men jeg fant ikke..
Nope, ingen svar :( SÅ da blir det nok ikke sånn Daim sjokolade på meg. Menmen :o (visste ikkeåssen adresse jeg skulle bruke, så jeg sendte til han som hadde med varene å gjøre..)
Håper varene kommer før helga, men det er vel å ønske for mye :D
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.