< Tilbake til oversikten

Nå trenger jeg veldig hjelp!=)

Blossom sa for siden:

Hei igjen=)

Nå er jeg på den 6.dagen i induksjonsfasen og det går så det suser! Jeg har mistet hele 3,2kg allerede!:D Vet at masse er vann også men det er en veldig inspirasjon iallefall!
Men så var det en ting jeg lurte på da.... Jeg skal bare ta av meg 7-8 kilo og har jo allerede tatt av 3 av de.. Så jeg lurer på når jeg skal begynne på pre-vedlikeholdsfasen egentlig (jeg mener etter at jeg har gått på vedvarende)?
Er det sånn at uansett hvor mye eller lite man skal ta av så kan man bare øke med 5 karbohydrater hver uke? Jeg er ikke helt inne i det ennå skjønner dere... Jeg har ikke fått kjøpt boka ennå, så har ikke den å lese heller. (men den er første prioritering nå:rolleyes: )

HP sa for siden:

Pre-vedlikehold begynner du på når du har mindre enn 5 kilo igjen :)

Blossom sa for siden:

åkey, men jeg har jo forsåvidt rundt 5 kilo igjen, men skal jeg da gå over i pre-vedlikehold selv om jeg bare har gått på atkins i en uke og ennå er i den første fasen?

HP sa for siden:

det er nok lurt å omstille kroppen først, altså induksjon 14 dager, så pre-vedlikehold :) Vedlikehold er en livsstildiett. :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.