Hei. Jeg lurer på om noen vet hvor jeg kan få tak i Tyrkisk Joghurt i Trondheim? Er for øyeblikket i byen, skal reise hjem imorgen igjen og kom på at jeg har veldig lyst til å prøve denne joghurten jeg har sett så mange snakke om :) Så, hvor finner jeg den så?
Regner med at du vet hvor Studentersamfundet er? Det ligger nemlig en Bunnpris på høyre side av veien når man kjører ut av byen i retning Tiller/Oppdal/Oslo osv. - type 50 meter forbi Samfundet - og der har de Tyrkisk yoghurt i det innerste hjørnet der hvor de har melkeprodukter (ost, melk, fløte) - den venstre "siden" av hjørnet, helt innerst mot hjørnet (altså helt til høyre) og i øverste rad! Står med ostene o.l! ;)
(Du kan jo selvfølgelig også bare spørre dem om hvor det står. :p)
Har aldri sett den på Rema her i byen (Tromsø) - har ikke trålt alle butikkene. Ica supermarked, Obs! og Extra har den. Pluss i hvert fall én internasjonale butikk.
På Mega der jeg handler den står den sammen med ost forresten....deter nok ikke så greit for disse butikkansatte bestandig.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.