Jeg bare lure på hvor mye cocosa jeg kan "spise" i løpet av en dag?? Er det noe begrennsninger?? jeg har bestilt Virgin Coconut Oil, 1000 mg i softgells [color=#666666][/color] fra Iherb.. og lurer derfor på hvor mange jeg kan ta?
Det står skrevet anbefalt 2-3 daglig, men det er vel på et normal kosthold???
Man skal jo ha endel fett på ketolyse..
Man begynner vel med en teskje 2 ganger daglig og øker til en spiseskje så mange ganger om dagen man ønsker, naturell eller i kaffen/teen eller feks smoothien!:D
Så vidt jeg vet er det ingen begrensning, men ikke ta det jeg sier for god fisk.
Men disse softgels-greiene.. Gikk inn på iherb og tittet på produktet du har bestilt (og de andre softgels-produktene) og ser at stort sett hos alle er det 1 gram fett per softgel! - Det eneste som varierer er hvor mange softgels som regnes som en porsjon. Om det stemmer må man vel ta ganske mange av disse for å nå opp til like mye fett som det er i en spiseskje cocosa... ?
hmm.. blir spennede å se når jeg får de da.
Var jo overlykkelig at det fantes i pilleform.. siden jeg sliter litt med vanlige cocosan.. selv om det kanskje ikke kan sammenlignes på fettprosent
hmm.. blir spennede å se når jeg får de da.
Var jo overlykkelig at det fantes i pilleform.. siden jeg sliter litt med vanlige cocosan.. selv om det kanskje ikke kan sammenlignes på fettprosent
Jeg har forbrukt et glass med Udos piller nå og der måtte jeg opp i 14stk piller for å få samme dose som en ss med flytende udos... Just so you know.. Jeg har bestilt meg flytende nå for å si det sånn
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.