Dwarniel sa for siden:
Hei!
Jeg har nettopp begynt på induksjonen, men jeg har fryktelig sår hals. Jeg lurer på om det er trygt å drikke earl grey? Har søkt masse, men finner ingenting om det. Har dere evt. noe annet å ambefale som lindrer?
Dwarniel sa for siden:
Hei!
Jeg har nettopp begynt på induksjonen, men jeg har fryktelig sår hals. Jeg lurer på om det er trygt å drikke earl grey? Har søkt masse, men finner ingenting om det. Har dere evt. noe annet å ambefale som lindrer?
Kitt sa for siden:
Du sier du har begynt på induksjon, men har egenkomponert som kostholdsfilosofi!:confused:
Følger du Atkins indukjson eller noe du *"finner opp" selv?
Du kan heeeelt sikkert drikke Earl Grey selv om det står at man skal drikke koffeinfri kaffe eller te, evnt urtete. Det er koffeinen som kan føre til litt ustabilt blodsukker, men er man syk, er man syk!;)
På apoteket har de både Fribol- drops og en annen type som heter melli. melli er godkjent for diabetikerer nettopp fordi det ikke gjør noe med blodsukkeret!
[img]http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcR3jxjWwlq6BUt32PrsZTVYytpoEYhlyIOS5mTvSzraALCqVqEV2w[/img] Finnes i flere smaker, da!
Dwarniel sa for siden:
Tusen takk for svar. :)
Hehe, det var venninnen min som registrerte meg på forumet, siden jeg er litt ny med sånt, det er nok derfor det står egenkomponert. Jeg følger Atkins induksjon. :)
Charlott sa for siden:
Vil anbefale Fribols host/hals! Finner dem på apoteket og de er helt lovlige på lavkarbo/induksjon :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.