< Tilbake til oversikten

B-vitaminer sammen med?

Bestemamma sa for siden:

Leste i en tråd at en skulle bruke b-vitaminer for å bedre opptaket av et eller annet.... Skrev opp b-vitaminer på handlelisten min, men nå har jeg glemt hva jeg skulle ta de sammen med for å bedre opptaket av det jeg har glemt...... Hukommelse er no dritt, særlig når den mangler......:p

Noen som kan hjelpe meg å finne igjen det innlegget?

Bestemamma sa for siden:

Kan jeg få dytte litt på denne? :p

Gerd sa for siden:

jeg flytta tråden til kosttilskudd-underforumet. :)

Håper du får svar :)

Bestemamma sa for siden:

Tvilsomt om noen svarer på dette her...hadde ikke engang hørt om dette forumet før du foretok flyttingen jeg :p Men jeg får fortsette å dytte jeg da :D

smgj sa for siden:

Jeg kjenner ikke til noen "parkamerat" for b-vitaminer, jeg, men jeg tok et kjapt søk og fant at b12 bør parres med b6 og gjerne også folsyre. www.natural-health-information-centre.com/vitamin-b6.html

Siden b-vitaminer er vannløselige og i praksis svært vanskelig å overdosere så hadde jeg gått for et b-kompleks og gjerne et utenlandsk et for grenseverdiene i norge er latterlige. Og så hadde jeg bedt om å få tatt blodprøver etter 2-3 måneder for å sjekke ståa. Det funket iallfall for meg. ;)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.