Sorella sa for siden:
Kan nok være tråder her om det samme men jeg fant ikke :o
Nå har jeg ei Bosch, og den varierer veldig om man går av og på flere ganger etterhverandre, faktisk opp til et kg.
Så derfor spør jeg, hva anbefaler dere?
Sorella sa for siden:
Kan nok være tråder her om det samme men jeg fant ikke :o
Nå har jeg ei Bosch, og den varierer veldig om man går av og på flere ganger etterhverandre, faktisk opp til et kg.
Så derfor spør jeg, hva anbefaler dere?
Jabba sa for siden:
Jeg har ei rimelig ei fra Wilfa - tror jeg betalte 300,-
Den bruker en del batterier - men den er nøyaktig og funker bra synes jeg!
smgj sa for siden:
Det viktigste er at digitale vekter krever hardt underlag. Og helst samme plass hver gang for å gi sammenliknbare utslag. Jeg har en 10 år gammel fra aanonsen , med 200g- intervaller og den er ikke utbestemt så lenge jeg bruker de samme flisene på badet og lik avstand fra kanten med tærne ... og jevn vekt på fotbladet. Den er irriterende bestemt. ;)
Og så er den irriterende slitesterk (siden jeg har lyst på en sånn som også estimerer kroppsfett :D )! Min var dyr ... da. Tror den kostet 8-900 kr.
Sorella sa for siden:
Min var nokså dyr, og måler kroppsfett...
Men har vært på inbody, og bruker heller det nå enn min vekt for den er mer nøyaktig.
Skal se om jeg ikke finner ei ny ei, har vekta på omtrent samme plass på gulvet vil jeg tro, men har ikke fliser der den står men sånn tre som seeer ut som fliser :D
Er det hardt nok?
smgj sa for siden:
Kommer an på. Tynn laminat svikter faktisk ofte en del fordi den er tynn og legges med 3mm trinnlydsdempeskum under. Tykkere laminat/parkett bør fungere greit. Har du ikke et sted med fliser/betong som du kan kontrollere på?
Sorella sa for siden:
Jo, har det :o
Skal teste der ;)
Sorella sa for siden:
Velger å endre vekt på tickeren så får vi se framover..Flytta vekta til flisegulv :)
smgj sa for siden:
Billig ny vekt det. ;)
Sorella sa for siden:
Haha, ja -tenkte ikke på det på den måten :D
Der den står nå er det sånn at jeg må planlegge litt for å veie meg (i nettoen) og det et bra så jeg ikke havner i veieheletidenmara :p
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.