Du er "sjekket ut" for de vanligste, skumle tingene! Men det betyr ikke at et ikke er noe galt!
Har du snakket med legen din?
Du bør nok også vurdere litt mer avlastning og MYE mindre gjøremål, kjære. Bare tanken på en eksamen gir meg magesmerter, astma og hodepine. Du skal klare alt, og det med 5 små barn?!?!?!?:eek:
Håper inderlig du finner ut av dette!:suss::hearts::klem:
Mest sannsynlig er det "kun" stress og bekymringer og lite søvn som gjør det. Få deg time til massasje, gå tur i skogen, legg fra deg alle tanker og bekynringer, SOV, fysioterapi, akupunktur.
regner med du har fått skjekket jern og blod prosent. Drikker du brus saft med kunstig søtning? I så fall dropp det.
Jeg har bare to. Det første året med mine premature tvillinger sleit meg ut. Så som de andre sier her. Stress, søvnmangel, angst og en hel familie å ta vare på.. Kroppen som sier du må ta det med ro?
krysser fingrene for at du snart finner ut av det og håper det er lett å ordne. Ikke godt å ikke fungere optimalt og være redd for hva det er.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.