< Tilbake til oversikten

Trenger svar fort

Drømmepie sa for siden:

Hei

Er helt fortvilet her nå!

Jeg har hatt hodepine siden februar med varierende grad.

Vært til MR, CT og røntgen uten funn.

Siste uken (muligens lenger) har jeg hatt et fryktelig "trykk" i hodet. Skikkelig balansesvikt og svimmel.

Det har økt på veldig den siste tiden.

Er helt blek og utmattet.

Akkurat nå er det grusomt.

Noen som har noe råd? Hva skal jeg gjøre? Kan det forværre seg pga angst?

Er alene ved vesla mi på 8 mnd og skal hente 4 andre unger om en time.

Uff.... fortvilet og vet ikke hva jeg skal gjøre.

Kitt sa for siden:

Se pm!;)

Du er "sjekket ut" for de vanligste, skumle tingene! Men det betyr ikke at et ikke er noe galt!
Har du snakket med legen din?

Du bør nok også vurdere litt mer avlastning og MYE mindre gjøremål, kjære. Bare tanken på en eksamen gir meg magesmerter, astma og hodepine. Du skal klare alt, og det med 5 små barn?!?!?!?:eek:

Håper inderlig du finner ut av dette!:suss::hearts::klem:

Carisma sa for siden:

Jeg vil tro det trykkende været nå kan forverre en eventuel hodepine også, har selv intent vondt i hodet i dag, noe jeg ikke har hatt på årevis. :o

Men symptomene du nevner høres ut som da veninna mi fikk virus på balansenerva.... legen fant ikke noe, men det hjalp å gå til fysioterapi.

Cherry sa for siden:

STRESS! Angsten forverrer det. Krystallsyken.

Mest sannsynlig er det "kun" stress og bekymringer og lite søvn som gjør det. Få deg time til massasje, gå tur i skogen, legg fra deg alle tanker og bekynringer, SOV, fysioterapi, akupunktur.

Okie sa for siden:

regner med du har fått skjekket jern og blod prosent. Drikker du brus saft med kunstig søtning? I så fall dropp det.

Jeg har bare to. Det første året med mine premature tvillinger sleit meg ut. Så som de andre sier her. Stress, søvnmangel, angst og en hel familie å ta vare på.. Kroppen som sier du må ta det med ro?

krysser fingrene for at du snart finner ut av det og håper det er lett å ordne. Ikke godt å ikke fungere optimalt og være redd for hva det er.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.