Har en nabo som er rørlegger,
og han mener det er med steamdusj som med alt annet,
du får hva du betaler for,
og det er sikkert masse forskjellig kvalitet på disse også.
Vi hadde steamdusj tidligere med både troperegn ,badstue,osv...men eneste vi brukte i den var radioen :.Vi skal kjøpe oss nytt dusjkabinett nå og jeg tenkte på et helt enkelt ett ,men med mørke glass i og gjerne radio :)For det andre dallet ble ikke brukt hos oss iallefall:)
For de de med klart glass er så vanskelig å holde rene og de med mørkt glass viser ikke det så godt:DDet blir jo ikke bekmørkt i dusjen fordi om en har farget glass da.... dessuten vi har jo lys på;)
Jeg har steamdusj og bruker den ofte :ja: Er veldig fornøyd :D
Klart glass har vi, men syns det er helt kurant å holde reint.
Vårt kostet vel mye... ca 35000.....
Må si at såpe- restene hos mamma syns mye bedre på hennes fargede dusjvegger enn det syns på mine i klart glass!;)
Har bare vanlig dusj, vi. Hadde ikke råd til å kjøpe en ordentlig steamdusj, så da turde vi bare ikke. Tror nemlig denne rørleggeren har rett. De billige får man lite/kortvarig glede av. Har hørt mye rart oppigjennom, gitt!:p
Hva er fordelene med steamdusj, egentlig? Eller - hva gjør den som ikke en vanlig dusj gjør?
30 000,- OMG! Jeg har akkurat installert et dusjkabinett (jeg synes dusjkabinett er skikkelig stygt, men det er umulig med andre løsninger på badet mitt. :p...) til ca. 9 000,- med klare glassvegger, og jeg er fortsatt skikkelig ergelig fordi dette plastikkburet (for bortsett fra veggene er resten plast) er så himla dyrt. Det gamle kabinettet jeg kastet ut var sikkert dyrt i sin tid, og det var et skikkelig vinglete, stygt rakkelverk av et plastkabinett. Håper ikke den nye dusjen min blir sånn etter et par år. :(
Hehe! :lol: Jeg burde nok gjort det. Nå må jeg demontere hele skiten for den lekker under... argh! Skulle ønske jeg kunne dusje rett på flisene. Så mye enklere og penere - og billigere.
Hvorfor kan du ikke dusje rett på flisene? Mange dusjer rett på flisene. Det er ikke noe problem så lenge noen som vet hvordan de skal legge fugemassen legger fugemassen. Om du er seriøst redd for fukt så finnes det sånne klare plater for å legge akkurat i våtområdet over flisene. Spør du meg så er det ca. tusen ganger verre:p
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.