halkatlala sa for siden:
finner de bare på netrition, jeg, og synes det er litt kjipt å bestille de derfra når de koster 3 dollar og portoen kommer på 40 dollar. er også litt usikker på å bestille frysevarer fra usa:confused:
halkatlala sa for siden:
finner de bare på netrition, jeg, og synes det er litt kjipt å bestille de derfra når de koster 3 dollar og portoen kommer på 40 dollar. er også litt usikker på å bestille frysevarer fra usa:confused:
marjusen sa for siden:
Eneste positive med lav pris for lefsene og dyr frakt er at du kan kjøpe ma ge flere og fortsatt være under 200 nok grensa.
Dialife.dk har dem også, men selv om frakta er noe lavere er lefsene dyrere. Synd iherb ikke har dem da frakt derfra er mye billigere.
Å fryse dem igjen etter du får dem fra usa er ikke noe problem. Jeg fryser fire og fire. Kan fint skille dem så om jeg trenger bare en eller to går det helt fint.
halkatlala sa for siden:
ok. jeg hadde egentlig lyst på 1 pk først for å se om jeg likte dem. hvordan frakt bestiller du? de kan vel ikke sendes med sånn 14 dagers pakke og overleve?
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.