< Tilbake til oversikten

Mål med atkins

because91 sa for siden:

Hei.
jeg er netoop begynt med atkins, å skal sette meg noen realistiske mål for vektnedgang. jeg veier 112 kilo, va er da realistisk å sette seg??
vist det er noen andre her som også nettopp er begynt med atkins så ta kontak så kan vi hjelpe hverandre ;)

idagraarud sa for siden:

Hei starter nå i dag med Atkinson ( lavkarbo) har tidligerer spist lav karbo før sommern med godt resultat men pga opperasjon og div økte vekta igjen så setter i gang nå med friskt mot :)

Nerthus sa for siden:

Jeg ville satt en halv kilo i uka jeg i snitt :) Det er en helsemessig sunn nedgang, og kroppen og sinnet får være med på turen ned.

Ikke endre målet om du går ned mer, ta det heller med som bonus! Husk også og vær nøye med MÅLEBÅND, siden du vil kunne oppleve at buksestørrelsen går ned selv om ikke vekta følger med... trener du regelmessig er det nemlig sannsynlig at du øker på med muskelmasse samtidig som fettmassen reduseres, så bruk målebånd i tillegg!

Lykke til!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.