Cassiopeia sa for siden:
Jeg bør slutte å klikke linker til Drevon, men har nå gjort det igjen....
Cassiopeia sa for siden:
Jeg bør slutte å klikke linker til Drevon, men har nå gjort det igjen....
VSB sa for siden:
Jeg leverte en førsteklassing i dag og kom hjem med en bok om sunn skolemat, er ikke åpnet enda, men jeg tror jeg vet ca. hva som står....
Peppa Gris sa for siden:
Jeg er spent på om han svarer på spørsmålet mitt, men det ser dårlig ut til nå.
Nerthus sa for siden:
Frekt og friste meg til å klikke - og med det - GARANTERT irritere meg over Drevon igjen ;)
Nerthus sa for siden:
Ble mest irritert over tilbakemeldingen til hun som spiser 1000 kcal pr dag og blir beskyldt for å lyve når hun sier hun går opp i vekt... jeg spiste mye mindre på det (pulverkur) og gikk opp/sto stille vektmessig...
Jenta fikk beskjed om å regne ordentlig... slik at hun kunne REDUSERE matinntaket sitt på en fornuftig måte...:rolleyes::rolleyes::rolleyes:
Dååris sa for siden:
Ahrg... Leste igjennom svarene hans nå, og sånne folk er bare provoserende.. Det er sånne onde ulver i fåreklær som ødelegger... Må han svelge ordene sine!
FredrikW sa for siden:
Åååååhåååå Jesus, jeg blir så usannsynlig irritert av han Drevon-fossilet:mad: Ett enkelt spørsmål ville jeg gjerne ha stilt han, men da "face-to-face", slik at han ikke kan vri seg unna. Spørsmål:
"Ser du helt og fullstendig bort fra de forskjellige makronæringsstoffenes virkning på det endokrine systemet?!?"
Forventet svar: "Energi inn, energi ut osv, osv, osv, osv osv....".
Så glem han....
Supera sa for siden:
Gah. Jeg blir så matt av han fyren.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.