< Tilbake til oversikten

Hvor kjøper dere Atkins-barer på nettet?

dakota sa for siden:

På iHerb er de jo alltid utsolgt for de beste, og på Netrition er jo frakten dyrere enn varene (hvis man holder seg under 200 kr)! Noen som har tips om andre nettsteder man kan kjøpe Atkins- barene?

Jabba sa for siden:

Spar Kjøp er ikke så aller værst i pris...

Tami sa for siden:

Jeg er enig, så jeg kjøper mange bokser på iherb når de gode endelig dukker opp :) Spiser en hver dag og siden barna får de som lørdagsgodt også, så går det noen....

Både Sparkjøp, Obs og helsekost er kjempedyre :eek:

Prøv HealthSmart Foods, den som heter Chocolite, Caramel Chocolate Nougat. Det er en boks med 16 stk a 24 gram og 1 karbo pr pakke. De er innmari gode :D, men jeg får vondt i magen av maltitolen hvis jeg spiser mer enn en pakke pr dag. Men jeg får fart på magen av de....hehe....så jeg går stadig ned i vekt når jeg spiser disse...:cool:

De har mange forskjellig, jeg har bare smakt denne, men venter på en ny type for å prøve. Kjøpes på iherb de også.

dakota sa for siden:

Hvor mye koster de på Spar Kjøp? (Snodig at de i det hele tatt selger dem der...) De billigste jeg har funnet er på Rema til rundt 24 kr. Noen billigere?

Jeg spiser også en hver dag, har fått helt dilla, og dermed hadde det vært greit å fått kloen i noen billigere. Var nettopp inne på Atkins sine sider og der har de den baren jeg liker best. Men fikk ikke til PayPal-betalingen der :( Noen som har kjøpt via Atkins?

marjusen sa for siden:

Stemmer at iherb.com ofte er tom, men dem får veldig ofte inn igjen og. Så bare følg med og kjøp maaange når dem endelig er inne

dakota sa for siden:

Noen som har en iHerb rabatt-kode til meg? :D

marjusen sa for siden:

Bruk gjerne min. ******

Cassiopeia sa for siden:

Ikke lov i åpen tråd, Marjusen! Send IM heller :)

dakota sa for siden:

Det blir dyrere i de norske nettbutikkene enn på Rema likevel altså... Og den Spis Deg Slank-siden var jo kjempedyr! Dyrere enn i butikkene jo :confused:

dakota sa for siden:

Har fått rabattkode, tusen takk :)

NÅ! sa for siden:

Jeg har aldri handlet på utenlandske nettsider... :o var nå inne på iherb for å kjøpe noen barer som ble anbefalt ovenfor, men jeg forstår ikke helt hva jeg skal trykke på og hva resultatet egentlig ble etter å trykket, så da droppet jeg det... Tenker feks på hva prisen inkl frakt egentlig kom på mm... Lønner det seg å kjøpe for en bestemt sum, over eller under? osv...:p ikke akkurat kjempegod i engelsk nei, he he...
Hjelp? etter å ha merket av en eske m slike barer står det total 18,23. Inkludert frakt mon tro? merket av for Norge og under får jeg 3 valgmuligheter; international airmail, DHL og UPS... what to do?
Tar det normalt lang tid før dere har varene?
Jeg bare MÅ ha noe som minner om sjokolade, for nå spiser jeg så altfor mye sukker! Kjenner meg selv såpass, at jeg kommer aaaldri til å klare å gå ned i vekt og få bedre helse hvis jeg, i alle fall i starten, ikke har noe som minner om sjokkis... synd men sant!

marjusen sa for siden:

Du burde handle for under 200 kroner. DVS ca 35 dollar etter dagens kurs. Dette gjelder ikke frakten, altså kan du handle sjokolade for 35 dollar. Sist jeg handlet var det 5 esker med forskjellig atkins sjokolade.

Om du velger AIRMAIL som har 4 dollar i frakt eller DHL som har ca 15 dollar i frakt bestemmer du selv. Velger du AIRMAIL blir den levert på ca 2-3 uker. Velger du DHL blir det levert på ca 1 uke litt ettersom når du bestiller osv.

Husk å skriv inn en kode som gjør at du får 5 dollar avslag på første bestilling:)

Marius

Jabba sa for siden:

Jeg har et lager hjemme så hvis du synes det blir vanskelig m iHerb og bare MÅ Ha sjokolade kan du få kjøpe noen av meg....:)

Kvakk sa for siden:

Etter å ha vært inne på www.veganvoff.com/2011/06/guide-iherb.html og lest, syntes jeg det var kjempe lett å bestille fra iherb.com.
Gleder meg til å få sjokoladene om 1-1,5ukes tid.
Kunne bestille 5 pakker sjokolade uten at det oversteg 200 NOK og 1.814 gram.
1 dollar = 5,940 NOK pr.16.01.2012 --> 200 NOK = $33.

Toll sine kurser (som gjelder) :
toll.no/templates_TAD/Tolltariffen/TvinnExchangeRates.aspx?id=98&epslanguage=no

Valuta kalkulator:
www.finn.no/finn/travel/info/currency/

Ergo ingen fortolling og kunne velge den billigste fraktvarianten.
Har nok snacks for en stund ihvertfall uten at det skal koste en formue å kose seg fordi en lever på lavkarbo. :)

Yrla sa for siden:

jeg så de solgte atkinsbarer på apoteket til halv pris. Vet ikke navnet men den jeg så var på holmlia.

Sweet Pink Kitty sa for siden:

Kjøper på ebay.com, ebay.co.uk, netrition.com, iherb.com etc.

siljesfremgang sa for siden:

Jeg bruker IHerb, og er fornøyd med de..:D

ToreH sa for siden:

iHerb her også, men holder seg under 200,- grensen ja.

aceton sa for siden:

Åtvaring: Atkins Coconut bar på iHerb er IKKJE den samme som den ein får i butikken i Noreg. Den importerte har ein ekkel kunstig ettersmak. Pføy.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.