a-m sa for siden:
Har akkurat bestilt meg lavkarbo varer fra netrition.com for 1300 kr =) Gleder meg veldig til å få dette i posten om 4-5 dager! Er det flere som har bestilt varer herfra? Hva er deres erfaring?
a-m sa for siden:
Har akkurat bestilt meg lavkarbo varer fra netrition.com for 1300 kr =) Gleder meg veldig til å få dette i posten om 4-5 dager! Er det flere som har bestilt varer herfra? Hva er deres erfaring?
marjusen sa for siden:
Jeg har kjøpt Mama Lupes Tortilla derfra. Genial butikk med bra priser. Synd dem har litt dyr frakt, spess sammenligna med iherb.com (ca 15 dollar med dhl expresslevering)
Marius
a-m sa for siden:
Er selvfølgelig netrition.com, ikke nutrition.. kan en admin ordne det?
a-m sa for siden:
Disse har jeg også bestilt! Er de gode? Ja, frakten var dyr.. men jeg bestilte kjølefrakt, så ble dyrere av den grunn også:p
Bestemamma sa for siden:
Gå inn på "endre" helt øverst til høyre i innlegget ditt så kan du endre det selv. Når du trykker på "avansert" kan du se tittelen på tråden din og kan endre den....:)
marjusen sa for siden:
Jeg syntes de var utrolig gode ja. Bruker dem veldig mye:D
Brukte vanlig airmail jeg da, også bare fryste jeg dem igjen den dagen jeg fikk dem. Fungerte veldig bra. Ikke foringa kvaliteten etter jeg merker.
e84 sa for siden:
hmm...interessant..ikke hørt om denne siden før. er bare ihuga iherb fan jeg ;) hva kjøper dere på denne siden da? inne og sniktitter litt nå, og ser spennende ut :) men hvor dyr frakt har de?
marjusen sa for siden:
Tror det er 50 dollar for billigste (airmail, tar ca 2 uker).
Dvs nesten 300 kroner.
I forhold til iherb da, som har 4 dollar så blir det dyrt.
e84 sa for siden:
uff...ja, det var rimelig dyrt ja :( men de har mye spennende her... får kanskje heller satse på å sende mail til iherb og foreslå produkter de kan ta inn ;)
whitepaper1234 sa for siden:
Hvordan er det når dere bestiller over 200 kroner, må dere betale toll da?
marjusen sa for siden:
Da må du betale 25% moms. Også av frakten. Så blir fort mye dyrere da. Kan fort være billigere og bestille to pakker. Men det må regnes på ettersom frakta er såpass dyr
MissX sa for siden:
Gjerne gi tilbakemelding over hvor lang tid denne blir liggende på toll kontor før du får den!
a-m sa for siden:
Er ikke 25% på matvarer, men 14% =)
MissX, hvorfor skal den bli liggende på et tollkontor?
Idarull sa for siden:
Jeg kjøpte siruper. 3 for 300 med frakt. 750ml. Billigere enn altombar.no samt flere smaker å velge i. De snakker varmt om davinci siruper på amerikanske forum så må få testa de skikkelig. Er søtet med Splenda.
marjusen sa for siden:
Mange kh pr 100 har disse?
a-m sa for siden:
0 karb:) jeg har bestilt mange av disse! Kan brukes til alt fra kaffe, drinker, baking, marinade... gleder meg:D
Idarull sa for siden:
Splenda har jo litt karbohydrater da, men er ikke sikker. Det går an å se det på netrition sin side. Helt nederst inne på produktsida. Det er Davinci sine som er mest populære tror jeg. Det finnes andre også da, hvis man vil prøve.
marjusen sa for siden:
Det må være feil ja. Splenda har kh
a-m sa for siden:
Står iallefall 0 karbs på innholdslista på produktene... :S
ani-dalh sa for siden:
Kunne ikke finne noen innholdsoversikt - hvordan finner jeg det?
ani-dalh sa for siden:
kan ikke finne matevaredeklarasjon - hvordan finner jeg det?
marjusen sa for siden:
www.amazon.com/98-Dark-Stevia-Chocolate-Bar/dp/B003EMQGVI
Den var ikke akkurat billog. Hehe
Jabba sa for siden:
Men det står det er for 8 bars....?
Men sjokolade m Stevia høres kult ut!!!
marjusen sa for siden:
8 barer a 45 gram. Blir altså 165 / 8 = 20 kroner pr stk.
Kanskje verdt det
marjusen sa for siden:
Haha, jeg la ut linken over i feil post. Beklager
Idarull sa for siden:
Men du! Får du bestilt mat fra amazon da? jeg har prøvd før og det går ikke...
a-m sa for siden:
www26.netrition.com/torani_sf_syrup.html
Nederst finner du tabellen.......
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.