< Tilbake til oversikten

Cocosa og Udo's i shake?

nightly sa for siden:

Fikk endelig oljene i posten i dag og spekulerer på hvordan jeg skal få det i meg:p
Tror ikke å ta det bart er noe for meg, for ting kommer raskt i retur om det ikke smaker helt bra kan du si... Men kan jeg blande både cocosa og udo's i en shake på kvelden? Jeg drikker ikke kaffe heller..

Men.. Cocosaen var helt stiv, varmer dere den før dere blander den i noe?

smgj sa for siden:

Om du sliter med litt ville jeg ikke ha blandet begge deler i én shake... Her er nøkkelen å starte smått med litt i gangen.

(Jeg tar en liten støyt udo's rett fra flaska om morgenen. Det går nå den er kald og jeg har tekoppen med annen smak klar. Jeg har brukt litt tid på å jobbe meg opp til en større slurk morgen og kveld fra en bitteliten slurk kun morgen.)

Cocosa kan du f.eks bruke i hjemmelaget sjokolade. ;)

Les den store tråden... fra begynnelse til slutt. Mye av det du lurer på står der.

Bønna200 sa for siden:

Står sikkert her et sted... Men skal disse oljene taes i tillegg til annet fett, eller isteden?
Jeg synes det høres ganske greit å putte dette oppi en bringeærsmoothie, f.eks:)

BenteR sa for siden:

Jeg syntes Udos smakte lite bra i smoothien, og gubben ble nesten lysegrønn av den.
Jeg synes at Udos sammen med litt god olivenolje og eventuelt noe linfrøolje er supert å bruke på salaten. Der smaker Udos helt greitt.
Kokosolje har jeg smeltet i vannbad og hatt opp smoothien når den er ferdig og bare gitt det en siste omgang i shakeren for å få blandet det helt. Jeg er veldig glad i den som smaker kokos; passer perfekt sammen med bær i en smoothie.

VSB sa for siden:

For meg går det hetl fint å dytte begge deler i en shake!:D

Bestemamma sa for siden:

Udos smaker såpass fælt at å putte den opp i en ellers velsmakende shake høres ut som en forbrytelse i mine ører.....:p

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.