Jeg sliter virkelig med motivasjonen for tiden.
Det har pluttselig blitt veldig fristende med brød, godteri og frukt. Jeg jobber i matbutikk og har de siste dagene gått å småspist på grønne druer. Det har som regel ført til at jeg starter å spise vanlig mat når jeg kommer hjem fra jobb. Brød har virkelig vært godt, og masse melk.
Jeg trenger tips som kan hjelpe meg over kneika og booste motivasjonen nå når sommerferien er ferdig! (2 mnd med ferie har ikke vært bra for meg)
Trenger virkelig litt motivasjon akkurat nå.
Du vet jo egentlig hva som er problemet; du forer insulintrollet. Og du tåler det tydeligvis ikke. ;)
Spis ordentlig lavkarbofrokost (etter en filosofi du velger) før du drar på jobb og småspis f.eks nøtter eller baconsvor i stedet til du kommer ut av uvanen. Bestem deg for middagen på forhånd og ha ingrediensene klare.
Sender en motivasjonsklem :klem:
Ikke alltid like lett å komme i gjenge igjen etter en lengre utskeielse.
Kanskje du kan prøve å trappe litt ned?
Lykke til :heia:
Neste gang du jobber i fruktavdelingen sier du i fra til druene at dette sidespranget er over. Prøver de seg så send de et iskaldt blikk og si at du dessverre ikke finner de attraktive lenger......
Skyv bort dårlig samvittighet og det som tidligere er spist og start ¨fresh¨
Dette blir du å klare. Ha noe lavkarbosnaks tilgjengelig, når det røyner som verst. Stå på :heia:
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.