Min kjøre datter fyller 5 år og jeg har lyst å lage et par ketolysevenlige kaker. Har baka to-tre forskjellige før, men kjenner nå jeg har lyst å prøve noe nytt. Er jo sykt mange forskjelllige kaker her på nett å velge mellom og det er så mye som ser godt ut. Fant ut at det å spørre dere, kunne være et steg i riktig retning av en himmelsk kake:)
Så, hva er deres favoritt kake??
Pleier å bruke fun-light bringebær. Vet ikke om det er en vanesak eller noe jeg gjør feil, men jeg pleier å ha i mer gelatinpulver enn det står i oppskriften. Mulig det primært handler om utålmodighet. Kaken er knallgod, ingen som merker den er sukkerfri :)
Oki:) Den høres i alle fall veldig god ut:) Trur jaggu jeg får kjøre en test kake så jeg er sikker på at den er god ;) (ikke at jeg er i tvil om det altså....men sånn for sikkerhets skyld...)
Jeg tror ikke konsistensen på muffinsene blir den samme uten vaniljesauspulveret. Det gjør de supersaftige og med en nyydelig vaniljesmak med en konsistens som føles som vanlige muffins!
Tusen takk for alle råd og tips folkens:) Dette blir nok en heidundrenes bursdagsfest:D
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.