< Tilbake til oversikten

Sukkerfri after eight?

marjusen sa for siden:

Hepp.

Noen som har funnet sukkerfri mintsjokolade? Helst mørk sjokolade med mintkrem inni, slik som aftereight.

Søkt en del, men finner ikke

marjusen sa for siden:

Hellige moses. Nam nam. Bestilt derfra?

Finni noe som heter russel stove på netrition, men så jæææævlig dyr frakt der

Bik sa for siden:

Skitt....skulle ikke sett den der.....må stålsette meg for ikke å sette i gang ei bestilling ;)

Julie sa for siden:

Ååå, Thorntons! :D

Fant en del sukkerfrie sjokolader når jeg var der i vår... nesten uflaks at det er en butikk i Oxford, for jeg kommer nok til å bli frista... og så er det jo så billig! :eek:

Men spørs om de sender til Norge, da...?

grotingeling sa for siden:

Ikke bestilt på nettet nei, men kjøpte 1 pakke i butikken i Covent Garden :sikle:
Ble alt for lite, eller kanskje like greit.....

grotingeling sa for siden:

Og de sender internasjonalt:

marjusen sa for siden:

Var litt dyr frakt der og. Har en flat takst til norge på 23 pund. Litt over 200. Kunne vært verre men. Er jo 27 kroner pr sjokkis. Må nesten kjøpe maksgrensa (200kr) når man først handler. Blir da 7 stk jeg kom til. 40 pund tilsammen. Det er 370 det. Altså over 50 kroner stk. Men frister veldig

Idarull sa for siden:

Det beste jeg kan tenke meg er den jeg fant i Sverige! Eller, jeg fant to faktisk. Den ene er fra Lindt, den har sånn kremaktig mintfyll og 70% kakao. Den andre husker jeg ikke merket på men en helt svart pakke med grønn strek, også 70%, men med biter av mint inni på en måte. Tenk å lage is med sjokolade og mint da, yum! IKKE kjøpt Russell Stover, de var et mareritt for magen min...

Her er et par oppskrifter på noe som kan være godt:

http://low-carb-news.blogspot.com/2011/07/chocolate-after-dinner-mint-log-gf.html

www.sugarfreelowcarbrecipes.com/?p=2355

Jeg har ikke prøvd de enda selv!

Bonus sa for siden:

Jeg fikk gratis smaksprøve fra Russell Stover.. Jeg liker after eight godt, og syntes at erstatningen derfra var god :)

Siljenh sa for siden:

Det er jo ei stund siden du spurte etter after eight. I ettertid har denne oppskriften blitt lagt ut: forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=49387 Anbefaler virkelig denne masse. Den har vært stor suksess hos alle som har smakt den :)

Jabba sa for siden:

Jeg kjøpte noen som heter Mint Patties - tror det var hos Lavkarbowebshop.....de var utrolig gode!

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.