< Tilbake til oversikten

Noen som kan hjelpe meg? (Å finne oppskrifter)

Etgodtliv sa for siden:

Hei! jeg er helt ny her inne. Tenkte å se om jeg fant en god oppskrift med laks(fiskegrateng e.l.) Er det delt opp på noe vis med disse oppskriftene? kjøttretter, fiskeretter, kyllingretter etc. Eller må jeg bare bla igjennom alle oppskriftene her og se om jeg finner en?:rolleyes:

Takk for svar;)

Charlott sa for siden:

Om du går inn på oppskriftsdelen og klikker på "middag" kan du velge "søk i dette forumet" på den 2. grønne søkelinjalinja :) Prøv med "fisk" så dukker det opp masse godt :D

Her ser du hva søket "fisk" ga... forum.lavkarbo.no/search.php?searchid=6249130

Etgodtliv sa for siden:

Tusen takk for svar! skal forsøke å se om jeg klarer å finne ut av det;)

arnakristin sa for siden:

Vil bare minne om at det finnes flere oppskrifts samletråder her på forumet og link til disse finner du i nybegynnertråden

Mortil1 sa for siden:

Ellers er LCHF-bloggen gull når det gjelder gode oppskrifter! Husker ikke akkurat nettadressen, men om du googler det kommer det nok opp som første alternativ!

Zincite sa for siden:

Jeg liker googlesøket oppe til venstre, søker du f.eks på laks eller torsk får du mange relevante treff. Ellers er her en oversikt kostdoktorn har over noen norske lavkarboblogger, flere med mange oppskrifter. LCHFbloggen er også med der.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.