Jeg har pleid å kjøpe Fedonbrødet til mann og barn siste månedene, men i hele sommer (sånn omtrent) har det vært tomt i hyllene, og da jeg spurte en i kassen i en litt større Rema i går, kunne han ikke finne brødet på dataen.. Men han hadde ingen anelse om hva jeg spurte etter, så ut som et spørsmålstegn i fjeset og kan meget vel ha stavet feil da han søkte, så jeg lurer på om jeg bare har kommet litt for sent i butikkene, rett og slett..pleier som regel å handle på morgenen, og da har det oftest bare vært et eller to brød i hyllene.. men i ferien har vi jo handlet litt senere på dagen, sjø:D
Så mitt spm er: Har Fedonbrødet gått ut fra Remas sortiment, eller er det fortsatt å få?
Det ergrar meg at det er berre Rema som har det, for det er litt utfor allfarveg for meg. Men i alle fall, begge Rema her i byen har det, men den eg handlar på mest, er ofte utseld om du kjem dit litt utpå dagen.
"Litt utpå dagen" kan bety før klokka tolv...
Eg tok det opp med dei, eg. Sa dei fikk sjå til å bestille meire brød når det blei så fort tomt. Har hatt meir hell i det siste.
Har også kjøpt for noen dager siden, men her må man være i butikken før 10 ellers er det utsolgt. Brøder smaker fantastisk, men har for mange karb synes jeg. Bruker det bare som nødmat når jeg er på tur f.eks.. Men dattera mi som går på moderat har god utbytte av det.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.