Ravna sa for siden:
Nå har vekta vippet opp og ned de 3 samme kg siden en gang i mai, og jeg begynner å bli litt lei...
Joda, jeg kjenner alt det andre bra med lavkarbo, og magen har unektelig krympet, men når en er en dundre på 120 kg, da vil en også gå ned i vekt, gikk ned de vanlige vann kg i begynnelsen og så sto det stille.
Nå skal det sies at det bare er 4 mnd siden jeg fødte (kanskje kroppen jobber litt i mot meg fordi den vil opp i max vekt igjen), jeg har drukket meg noen glass rødvin nå på slutten av sommeren, og spist jordbær 3-4 ganger, men i moderate mengder. Jeg trener styrke, spinning og går på fjellet (alltid tre økter i uka, noen ganger mer)
Jeg hadde gått ned 11 kg når jeg ble gravid, men la på meg 25 kg fordi jeg ikke klarte styre hungeren og gikk fra ketolyse til høgkarbo på dagen.
En dag består av frokost : for eks 3-4 stk bacon, litt agurk, en ring paprika, 1 eller 2 kokte egg med en klatt smør på. 2-3 kopper kaffi med en skvett fløte i.
Middag: for eks grillskiver, blomkålsalat, litt blandet salat( isberg, agurk paprika, tomat, noen ganger fetaost)
Kvelds: ostekneks vist jeg blir sulten, men egentlig ganske sjeldent.
Drikker ca 2-3 l vann til dagen, og 1-2 glass pepsi max på kvelden
Spiser jeg nok? For mye?
Spiser når jeg er sulten, som ikke er så ofte, sist jeg var på lavkarbo levde jeg også sånn og gikk ned...