cathrine sa for siden:
Jeg kommer ikke inn på chatten....hvordan funker det? Det står jeg må svare "yes" i pop-up-vinduet, men det kommer bare opp en blank side med et lite kryss i venstre hjørne...:confused:
cathrine sa for siden:
Jeg kommer ikke inn på chatten....hvordan funker det? Det står jeg må svare "yes" i pop-up-vinduet, men det kommer bare opp en blank side med et lite kryss i venstre hjørne...:confused:
mofe sa for siden:
funker for meg.. er på nå :)
cathrine sa for siden:
Neeii...funker ikke for meg...Det står bare "husk å svare "yes"...bla-bla....øverst også ikke noe mer..Hvor er det pop-up vinduet der jeg må svare "yes"???
mofe sa for siden:
Har du blokkert for popups?
HP sa for siden:
Det kommer opp det :) Ikke alle nettlesere som takler det like bra, så prøv å ikke røre viduet mens siden lastes. :) Om du planlegger å bruke den litt, velg: Always ;)
cathrine sa for siden:
Er blokkert for pop-ups, ja...Er det derfor jeg ikke kommer inn eller er det som du sier, hp, at det bare kan ta litt tid?
mofe sa for siden:
Er nok fordi du har blokkert popups, ja :ja:
cathrine sa for siden:
Ok...da må jeg ta tak i gubben og si hva jeg vil...så ordner det seg nok..!
Prøver igjen en annen dag jeg da ;)
HP sa for siden:
Det tar litt tid (ihvertfall på de maskinene jeg har brukt), tror ikke denne blir stanset av pop-up-killers. Det er en Java pop-up, så du må i tillegg åpne for at du kan kjøre java og javascript i nettlesern din - det er standard. Men om du har skjerpet instillingene, eller bruker en Norton/Norman sikkerhetspakke så kan det hende du har blokker disse også :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.