Sjekket utenlandsk butikk? De hadde i Drammen! Den butikken som ligger på andre siden av elven, i nærheten av Dags marked. Der hadde de soyamel også. Finn den raden med alt melet, der lå kokosmel og soyamel helt nederst til høyre.
Mandelmel kan kjøpes på iHerb.com. De sender fra USA, men de er raske, og akkurat nå har de også fri frakt :) Jeg bestiller masse ting derfra mye billigere enn på helsekosten i Norge. Bestiller du via den linken jeg la ved så får du også 5$ i rabatt :D
Fri frakt over 40 dollar, og det blir da over 200 så da kommer moms imtilegg pluss gebyr. Er nok billigere og handle under og heller betale 4 dollar i frakt
kjøp kokos-masse på butikken til sånn 8kr for 250g og så kverner du det bare... funker supert :) (Jeg bruker kjøkkenmaskin og lar det kverne en 5 min tid)
Tips: jeg blandet røren og la alt i en langpanne med epler rullet i sukrin og kanel. Ble en kjempegod eplekake! Steketiden som står i muffinsoppskriften må forlenges noe ;)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.