< Tilbake til oversikten

Får ikke tak i kokosmel

madisa sa for siden:

Noen som har noen gode tips, hvor jeg kan få tak i det ? De er utsolgt fra leverandør, så helsekosten får det ikke inn på en stund.

Jeg hadde så lyst til å lage noen gode muffins.
Har noen lagd gode muffins uten. = Blir jeg takknemlig for oppskrift.

Jeg er forøvrig gått over på Lindeberg, så jeg er ikke så streng med karbene.

Jabba sa for siden:

iHerb! Får du sendt med DHL har du innen et par dager!

www.iherb.com

Falco sa for siden:

Du får det også på [url="www.lavkarbo-torget.no"]www.lavkarbo-torget.no[/url]

BenteR sa for siden:

Jeg bestilte i dag fra [url]www.kinsarvik.no[/url]

Nerthus sa for siden:

De har hatt i Hønefoss, hva med en telefon eller to og kjøre en liten tur? :)

MarianneSB sa for siden:

Jeg kjøpte kokosmel i dag på en innvandrerbutikk.

Hette sa for siden:

Ehm, eg kjøper kokosmelk i dagligvarebutikk.... er ikkje det vanlig?? :o
Kjøper mi på Spar... :)

drizella sa for siden:

Kinsarvik har også utsalg på Sandvika Storsenter. Jeg så de hadde det der i helgen i hvert fall. Det er jo ikke så langt fra Drammen:)

Janeymaleney sa for siden:

Jo det er vanlig. Men hun skal ha kokosmel ;)

Imp sa for siden:

Sjekket utenlandsk butikk? De hadde i Drammen! Den butikken som ligger på andre siden av elven, i nærheten av Dags marked. Der hadde de soyamel også. Finn den raden med alt melet, der lå kokosmel og soyamel helt nederst til høyre.

marjusen sa for siden:

Fri frakt over 40 dollar, og det blir da over 200 så da kommer moms imtilegg pluss gebyr. Er nok billigere og handle under og heller betale 4 dollar i frakt

macadamia79 sa for siden:

kjøp kokos-masse på butikken til sånn 8kr for 250g og så kverner du det bare... funker supert :) (Jeg bruker kjøkkenmaskin og lar det kverne en 5 min tid)

Dangerous Nan McGrew sa for siden:

Det har du helt rett i :D

madisa sa for siden:

Tusen takk alle sammen. Jeg skal jammen bestille noe fra Iherb. Så veldig bra ut :)

Fikk faktisk tak i Kokosmel i dag ! Jippi :D Har laget lapper, som ble veldig gode.

Noen tips på andre gode oppskrifter med kokosmel?

Hette sa for siden:

:D :D :D
Herregud! Må vist sjekke synet! hehe!

Dangerous Nan McGrew sa for siden:

Disse muffinsene er kjempegode: linn-sin-verden.blogspot.com/2011/01/verdens-beste-vaniljemuffins.html

Tips: jeg blandet røren og la alt i en langpanne med epler rullet i sukrin og kanel. Ble en kjempegod eplekake! Steketiden som står i muffinsoppskriften må forlenges noe ;)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.