mofe sa for siden:
Altså en av Atkins sine..
Var på ICA Ullevål nå, og kjøpte den, for har ikke sett den før.
Smaker INNMARI tutti-frutti. Er hvit uttapå, og lilla inni. Snodig konsistens. 3 karber på en bar.
Tror ikke jeg kjøper den igjen. :o
mofe sa for siden:
Altså en av Atkins sine..
Var på ICA Ullevål nå, og kjøpte den, for har ikke sett den før.
Smaker INNMARI tutti-frutti. Er hvit uttapå, og lilla inni. Snodig konsistens. 3 karber på en bar.
Tror ikke jeg kjøper den igjen. :o
mofe sa for siden:
nei FYSJ!
Nå har jeg spist halve.. og fysj for noe ekle greier!
ANBEFALES IKKE!!!
HP sa for siden:
hehe :) Den europeiske smaker billig jordbærporteinpulver kunstig aktig fælt. Ikke like ille som shaken da, men neste. :fysj:
Den amerikanske er nyyyydelig :nam:
mofe sa for siden:
ja.. jeg kan tenke meg at den passer for sukkerhungrige 3-åringer.. :p
Alfie sa for siden:
Gruuuuuuusom - kjøpte den som "proviant" for lang biltur i England tidligere i våres og satt og brakk meg ut av bilvinduet nordover på M11 :nedfor: Ikke lett, når du samtidig skal konsentrere deg om venstrekjøring. Ble ikkeno søtkick den dagen, det skal jeg love!!
Summer sa for siden:
Det har jeg sagt i over et år nå..;) ...har en fiiin samling borte på den stasjonære...:p;) :DHP sa for siden:
Tror faktsik at vårt eksemplar hadde luktet på den og sagt: "Nei Takk!!" :snill:
Lise: ;)
sommerfugl sa for siden:
åhh, HP og Lise; dere er så søøøte! :love:
Albertine sa for siden:
Den fruktgreia var ikke noe særlig nei. Og nye smiler trenger dere absolutt! Er det lov med smileplagiat? Jeg vet nemlig av noen megakule et annet sted...;)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.