Dååris sa for siden:
Dette forumet har jeg savnet lenge uten å vite det selv en gang!
Jeg regner med vi er flere som har støtt på både problemer og løsninger med å leve på denne måten, og det er fin fint å kunne dele de her :)
Dååris sa for siden:
Dette forumet har jeg savnet lenge uten å vite det selv en gang!
Jeg regner med vi er flere som har støtt på både problemer og løsninger med å leve på denne måten, og det er fin fint å kunne dele de her :)
Ridiculous sa for siden:
Så du hadde LCHFet i ett år nå. Blir spennende å lese dine erfaringer. Selv er jeg på uke 4! ;)
Sweetie73 sa for siden:
Hei på dere! Jeg er helt ny - holder på med en to ukers overgangsfase akkurat nå. Er veldig glad for dette forumet, for jeg er helt grønn på dette. Håper vi alle kan hjelpe hverandre. :)
Ridiculous sa for siden:
Ja det håper jeg også. Er viktig å kaste ball på hvordan man kommer gjennom dagene lettest mulig! Har aldri spist så mye god mat i mitt liv som etter jeg begynte på LCHF, men samtidig blør lommeboken og det tar myye tid. Er alltid interessant å høre tips fra andre om raske og billige retter f.eks.
Klara sa for siden:
Signerer!
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.