Gracella sa for siden:
... når du synes at årets tyttebær er usedvanlig søte :)
Gracella sa for siden:
... når du synes at årets tyttebær er usedvanlig søte :)
Lindemor sa for siden:
Haha! Den var god! Herlig!!!:D
Jeg er bare strålende fornøyd med at te, uten søtning, smaker søtt nok sånn helt plutselig!
smgj sa for siden:
Jeg slenger meg på... Jeg skulle kose meg med et fingerbøl portvin her... etter å ikke ha rørt sukker eller gjær (hverken hver for seg eller sammen som i alkohol eller vin) på 6mnd... og det var altfor søtt og ekkelt.
Melaisa sa for siden:
:-)
Kitsu sa for siden:
Jeg spyttet ut igjen en bit tacokjøttdeig laget med ferdigkrydder som jeg nasket fra sambo'n. Den smakte søtt! Æsj!
Cassiopeia sa for siden:
... og den tidligere så bitre maisen fra FirstPrice (eller var det Eldorado?) smaker bare søtt!
Gracella sa for siden:
Åhh, vi har en flaske Tokajier som vi har spart på, den smaker vel bare sukkerlake for meg nå :(
Vel, får karbe meg litt opp i forkant før vi åpner den flasken, hehe.
Cassiopeia sa for siden:
... Når du uten å blunke gir bort flere liter likør som bare samler støv.
BenteR sa for siden:
Venner som kommer på besøk, synes at vi spiser mat som er altfor sur:rolleyes:, jeg rører friske bær uten noe som helst søtning og har det til CC-vafler eller pannekaker. For oss smaker det nydelig, men andre rynker på nesen.
Laget karbobomber, blåbærmuffins, til gjengen min i dag, og jeg halverte sukkermengden i forhold til slik jeg laget dem "i gamle sukkerdager", og likevel synest de at muffinsene mine var for søte.
Kanutten sa for siden:
:eek: DET er alkoholmisbruk det! :p
Cassiopeia sa for siden:
... og når du plutselig en dag finner en pose sjokolade du fikk til jul til venstre for egga i kjøleskapet.
Cassiopeia sa for siden:
Jeg kan muligens få igjen noe god konjakk?
Millie88 sa for siden:
... når du spiser yoghurt naturell som dessert
Gracella sa for siden:
:D
Godt næringsvett :cool:
Cassiopeia sa for siden:
:_punk:
FrkMarge sa for siden:
hadde samme erfaring med podens lørdagsgodt... Han hadde kost seg skikkelig, men glemt å rydde opp etter seg så foxkaramellene hadde smeltet på stuebordet....:rolleyes: Når jeg ryddet det opp fikk jeg karamell på fingeren og av gammel vane slikket jeg på den for å få vekk klisset... ALDRI mer!!!! Det smakte hypersøtt, som suketter....:eek:I tillegg er kaffe med bare fløte uten sukker søtt og godt som bare det, jordbær med fløte uten sukker likedan...:D
Kanutten sa for siden:
... når sambos salte lakris var for søt.. :p
Bønna200 sa for siden:
:ja:
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.