< Tilbake til oversikten

Du vet at du ikke er sukkeravhengig ...

Gracella sa for siden:

... når du synes at årets tyttebær er usedvanlig søte :)

Lindemor sa for siden:

Haha! Den var god! Herlig!!!:D

Jeg er bare strålende fornøyd med at te, uten søtning, smaker søtt nok sånn helt plutselig!

smgj sa for siden:

Jeg slenger meg på... Jeg skulle kose meg med et fingerbøl portvin her... etter å ikke ha rørt sukker eller gjær (hverken hver for seg eller sammen som i alkohol eller vin) på 6mnd... og det var altfor søtt og ekkelt.

Kitsu sa for siden:

Jeg spyttet ut igjen en bit tacokjøttdeig laget med ferdigkrydder som jeg nasket fra sambo'n. Den smakte søtt! Æsj!

Cassiopeia sa for siden:

... og den tidligere så bitre maisen fra FirstPrice (eller var det Eldorado?) smaker bare søtt!

Gracella sa for siden:

Åhh, vi har en flaske Tokajier som vi har spart på, den smaker vel bare sukkerlake for meg nå :(
Vel, får karbe meg litt opp i forkant før vi åpner den flasken, hehe.

Cassiopeia sa for siden:

... Når du uten å blunke gir bort flere liter likør som bare samler støv.

BenteR sa for siden:

Venner som kommer på besøk, synes at vi spiser mat som er altfor sur:rolleyes:, jeg rører friske bær uten noe som helst søtning og har det til CC-vafler eller pannekaker. For oss smaker det nydelig, men andre rynker på nesen.
Laget karbobomber, blåbærmuffins, til gjengen min i dag, og jeg halverte sukkermengden i forhold til slik jeg laget dem "i gamle sukkerdager", og likevel synest de at muffinsene mine var for søte.

Kanutten sa for siden:

:eek: DET er alkoholmisbruk det! :p

Cassiopeia sa for siden:

... og når du plutselig en dag finner en pose sjokolade du fikk til jul til venstre for egga i kjøleskapet.

Cassiopeia sa for siden:

Jeg kan muligens få igjen noe god konjakk?

Millie88 sa for siden:

... når du spiser yoghurt naturell som dessert

Gracella sa for siden:

:D
Godt næringsvett :cool:

Cassiopeia sa for siden:

:_punk:

FrkMarge sa for siden:

hadde samme erfaring med podens lørdagsgodt... Han hadde kost seg skikkelig, men glemt å rydde opp etter seg så foxkaramellene hadde smeltet på stuebordet....:rolleyes: Når jeg ryddet det opp fikk jeg karamell på fingeren og av gammel vane slikket jeg på den for å få vekk klisset... ALDRI mer!!!! Det smakte hypersøtt, som suketter....:eek:

I tillegg er kaffe med bare fløte uten sukker søtt og godt som bare det, jordbær med fløte uten sukker likedan...:D

Kanutten sa for siden:

... når sambos salte lakris var for søt.. :p

Bønna200 sa for siden:

:ja:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.