Jeg har vært i ketose i ett par uker, men spiste Extra tyggis og gikk ut av ketose. Er det mulig?? Spiste det samme som ukene før. Vekten stod stille da.
Er det noen som vet om man kan tygge tyggis. Har en jobb med mye kontakt med andre, men har en forferdelig ånde. Hadde vært fint om noe kunne hjulpet.
tygger tyggis hver dag og har ikke påvirket min vektreduksjon. skal nevnes at jeg lar være å svelge og nesten alltid spytter ut alt "skummet" som genereres når man tygger. litt upraktisk og ekkelt kanskje, men jeg vil ikke ha de stoffene inn i systemet mer enn nødvendig.
Extra-tyggis inneholder 1 karb pr. stk, altså antar jeg at disse karbene frigjøres og går rett i blodet, og en pakke inneholder vel ca 10 stk. Dette går hardt inn på dagskvoten når du er i ketose, så jeg har sluttet med disse. Kjøpte en munnspray på apoteket da jeg var plaget med vond smak/ånde i perioder. Det tror jeg også er mer effektivt.
Denne er kanskje bedre
All products are 100% natural and come from Brazil. Not all Stevias are the same, many come from CHINA and we all know what that means. The best Stevia comes from South America, where the plant was first discovered.
Sweeten up your life naturally! NUTRITIONAL INFORMATION (serving size 1 piece):
Calories 1.6, Carbs .07g, Sugar alcohols 0.7g
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.