Jeg er en fersking som begynte på lavkarbo for noen dager siden. Har vært innom forumet endel og lest. Jeg ser mange snakker om ulike filosofier, og ulike fremgangsmåter. Det jeg lurer på er om man bør velge seg en filosofi og følge den? Til nå har jeg bare kuttet ut karbo, og spiser mye fett-proteiner. Jeg teller ikke antall gram karbo jeg får i meg, men leser og prøver å få i meg minst mulig. Går dette helt fint, eller bør jeg snarest velge meg en filosofi?
Jeg følger ingen spesiell filosofi. Tenker slik som deg, og det har fungert helt supert. Leser litt her og litt der, og finner ut hva som funker for meg.
Har tatt av 12 kg siden påske :)
12 kilo er jo kjempte bra!
Er helt i starten av min nye livsstil, merker jeg ikke er så kreativ på matfronten. Det kommer nok til å bli en utfordring når ferien er ferdig og jobben kaller! Hvor mange måltider har du til dagen?
Det går helt fint! Det anbefales og følge en retning om man har liten kunnskap og er usikker på hva man kan og bør spise på et lavkarbokosthold.
Lavkarbo på 3 minutter er vel litt etter slik du gjør det nå. Trives du med det, har resultater så er det absolutt ingenting i veien for å fortsette slik!
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.