< Tilbake til oversikten

Du vet du har gått ned i vekt når...

&lt;insert_scary_name_here&gt; sa for siden:

Du vet du har gått ned i vekt når du kan ikle deg, bokstavelig talt, en søplesekk, og få kommentarer i fleng på at du da må ha blitt MYE mindre! :D

Og slik så jeg altså ut i mitt særdeles hjemmelagde, billige og ikke minst karbofrie (!!) kostyme! Som jeg, for å være helt ærlig, egentlig ble ganske fornøyd med! Det å være en Non stop-pose for en kveld kan anbefales! (Og, nei - jeg er ikke sponset av Freia, for den som måtte lure ;))

en ting til - nevermind mine svært rart plasserte bein, jeg har litt (les:mye) innabords, og må sikkert jobbe hardt for å klare å stå på beina på dette tidspunktet...

jolie sa for siden:

fnis Søteste nonstop-posen jeg har sett ever!

Imp sa for siden:

¨Haha! Genialt kostyme! Og kjempesøt er du også. :)

Charlott sa for siden:

Den blideste Non-Stop posen ever! :D

smgj sa for siden:

"Slankere non-stop". ;) Liker ordspill, jeg.

Genialt bra :D

&lt;insert_scary_name_here&gt; sa for siden:

Tusen takk alle sammen. Er litt tilhenger av å ikke alltid måtte kjøpe inn dyre ting, så dete er virkelig et hjemmesnekra og billig kostyme. Dere skal få lov til å kopiere det om dere vil :)

Kanutten sa for siden:

:lol: :love:

Trixie sa for siden:

Herlig kostyme! :D

streber sa for siden:

Kjempebra kostyme!! Karbofri non-stop, ikke verst;):D

tassa69 sa for siden:

Så stilig du var:-)

ketto sa for siden:

Stilig!! Denne skal jeg ha i bakhodet neste gang barna skal på karneval!

Liberal sa for siden:

Haha! Fantastisk :D

Modezty sa for siden:

Artig kostyme!

Señora sa for siden:

Fantastisk kostyme, herlig! Kjekt å se deg også :-)

Photobscura sa for siden:

Jeg tror jeg så ca tredve utgaver av deg løpe rundt omkring ved Rådhusplassen da jeg prøvde å være kulturell og høre Oslo Filharmonien framføre Bethovens niende i forrige uke. :cool: (Morsomt nok er avataren min fra den dagen). Jeg og venninna mi var fristet til å spørre de nyklekte studentene om russekort. Høhø.

Men gud, du var jo søt, da! I mer enn overført betydning! :D

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.