< Tilbake til oversikten

Hvor kjøper man proteinbarer?

RAGNA sa for siden:

Jeg har lest litt om slike proteinbarer, og de ser kjempegode ut og inneholder veldig lite karbohydrat. Hvor får man kjøpt slike? Ser på internett at det selges i bokser à 10 stk, men det må da vel gå an å få kjøpt en om gangen? Det er jo greit å prøvesmake før man går til storinnkjøp.

mofe sa for siden:

Rimi, Rema, Deli de luca.. Det er flere og flere daglivarebutikker som får dem inn - iallfall hvis du tenker på Atkins sine. Også helsekostbutikker.

Aline sa for siden:

narvesen og life :)

anbefaler hazelnut crunch :sikle: ;)

mofe sa for siden:

nei, FYSJ! :p decadence myyyyyyye bedre :ja:

Aline sa for siden:

neineinei, faktisk liker jeg peanut butter best :D kjøpt i junaiten ;)
men nest etter den kommer hasselnøt'n
:)
:boxing: ;)

Amica sa for siden:

Kalles Atkins barene for protein barer?

Ja, dem er kjempe gode. Synes du Mofe at Decadence har litt.."marsipan-smak"? Og konsistens? Er jo klart, den er vel laget av litt mandler, egentlig er det ikke så viktig hva den er laget av. Den er GOD :D

Dem selger dem på Mega og, så bare Decadence hos min Mega, og så lå den sammen med vanlig sjokolade - IKKE helsekosten som det gjorde på ICA Maxi..

Lykke til, anbefales, Ragna!

mofe sa for siden:

Synes ikke at det smaker marsipan nei, men samme type konsistent litt, ja. Jeg liker ikke marsipan :p

Amica sa for siden:

Nei, ikke jeg heller :eek: Derfor jeg spurte. Kan hende sansene mine tuller med meg, men gjør ikke noe for den er nammenam :p :D

Albertine sa for siden:

Vi får bare tak i to varianter her av Atkinsbarene, melkesjokoladen og den som er mest sjokoladeaktig. Hva heter de? Og hva har jeg gått glipp av?

mofe sa for siden:

decadence :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.