LM1 sa for siden:
Har nå gått snart en måned på lavkarbo, første uka under 100g, resten av tida under 50 g. Har vært i ketose i to uker (da fikk jeg stix og fikk målt). Ligger på 60/30/10 i fordeling (fett/protein/karbo) eller deromkring (mindre karbo, mer fett). Nå får jeg plutselig ikke utslag på stix'en lenger, og har syke matcravings. Gikk ned fra 78 til 74,5 kg (vann, I presume) , nå er jeg opp igjen på 75,6 på en uke. Fysen på noe hele tida, og småsnavler på noe hele tida synes jeg. Er mett, men fremdeles fysen, liksom... Ikke fått i meg sukker, mel e.l., vært "flink" med kostholdet hele tida. Trener 4-5 dager i uka, 2 x styrke, resten løping, bl.a. en langøkt (17-18 km)
Er det vanlig å ha cravings etter såpass lang tid? Ikke etter sukker, brød etc, men MAT :eek: Tar cocosa hver dag, som jo skal hjelpe på mettheten også. Kick av langkjøringa?
Regner med jeg må begynne å telle kcal i TILLEGG til karbs, for å ikke fortsette å gå OPP :confused: Legger vel ikke plutselig på meg masse i muskler, når jeg har trent jevnt i et par år og ikke trener noe mer nå enn før?? Hielp!