Linfrøknekk sa for siden:
dds
Linfrøknekk sa for siden:
dds
Peppa Gris sa for siden:
For å ta maten først. Som du sier, du spiser feil. Det du spiser er ikke lavkarbo, men en ekstrem form for lavkalori. Dette tærer på kroppen, på psyken og på alt. Jeg er glad for at du ser at dette ikke fungerer, men jeg håper også at du søker hjelp. Spiseforstyrrelser kommer i mange varianter og de er vonde å bli kvitt alene.
Dersom du velger å spise lavkarbo må (bør) du finne deg en gren og holde deg til den. Det vil si at du må lære deg å spise på rett måte, du må slutte å lage dine egne (gale) veier og du må begynne å fokusere på å gi kroppen din det den trenger. Dersom det er lavkarbo du da ønsker vil det si mere fett, mer proteiner og mer mat.
Det du gjør nå er å sulte kroppen din, og med en utsultet kropp kan du ikke få det godt med deg selv. Du bør virkelig ta tak i dette, jobbe for å få et naturlig forhold til mat.
Jeg ønsker deg masse lykke til, du kan greie dette vis du vil! :klem:
nellie sa for siden:
Den menyen der utgjør kanskje 500 kalorier, TOPPEN, på en god dag. Du sulter degselv, tærer på muskelmasse og ja. Du ødelegger kroppen din.
Helt ærlig så tror jeg du trenger hjelp som vi her inne ikke kan gi deg.. Får du ikke noe hjelp etter at du er blitt innlagt og slikt?
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.